سریال «برادر جان» از بهترین‌های رمضان می‌شود/ اجرای مجدد «آبی مایل به صورتی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
نسیم ادبی در گفتگو با صبا:

سریال «برادر جان» از بهترین‌های رمضان می‌شود/ اجرای مجدد «آبی مایل به صورتی»

نسیم ادبی که رمضان امسال با «برادر جان» مهمان خانه تماشاگران تلویزیون است، این سریال را دارای فیلمنامه درجه یکی می داند که تجربه خوبی را برای وی رقم زده است.

«برادر جان» فیلمنامه درجه یکی دارد/ اجرای مجدد «آبی مایل به صورتی»

نسیم ادبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار صبا درباره بازی در سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج که قرار است ماه رمضان از شبکه ۳ پخش شود، بیان کرد: پس از سریال «عقیق» به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال «برادر جان» دومین همکاری من با سعید نعمت اله در مقام نویسنده است.
وی افزود: «برادر جان» به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی محمدرضا آهنج را شاید
نشود یک سریال مناسبتی دانست بلکه پخش آن در ماه رمضان است.
ادبی که معتقد است سریال «برادر جان» یکی از بهترین سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان خواهد بود، گفت: فیلمنامه درجه یک در کنار کارگردانی خوب و بازی در کنار بازیگران مطرح تجربه لذت بخشی را برایم رقم زد.
وی درباره نقش خود در سریال «برادر جان» گفت: من نقش خواهر را در یکی از خانواده ها بازی می کنم.
بازیگر نقش حمیرا در سریال «شهرزاد» در بخش دیگر صحبت هایش درباره تئاتر جدید خود گفت: «قصه ظهر جمعه» که در سال ۱۳۹۳ توسط محمد مساوات در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود، این بار به کارگردانی خودم و بازی هنرجویانم و به نویسندگی محمد مساوات روز شنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو در ۲ سانس ۲۰ و ۲۱:۳۰ اجراخوانی می شود که عواید سانس دوم آن برای کمک به سیل زدگان خواهد بود.
ادبی در پایان به بازی مجدد در تئاتر «آبی مایل به صورتی» اثری از ساناز بیان اشاره کرد و توضیح داد: نمایش «آبی مایل به صورتی» که در سال ۹۶ در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته بود، مجددا از ۱۵ خرداد در تالار حافظ اجرا می شود.
سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ماه رمضان سال ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

در خلاصه داستان «برادر جان» آمده است: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه می‌شود که نامش حق‌الناس است.

بازیگران سریال «برادر جان» عبارتند از علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی،
سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش
فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و با حضور لعیا زنگنه.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است