«پارک پردیسان» به محیط زیست و حفاظت از آن می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲

«پارک پردیسان» به محیط زیست و حفاظت از آن می‌پردازد

مجله رادیویی «پارک پردیسان» با هدف شناخت و جذب مردم برای حفاظت از محیط زیست تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش صبا، مجله رادیویی «پارک پردیسان» با هدف شناخت و جذب مردم برای حفاظت از محیط زیست تهیه و تولید می‌شود. محیط زیست پاک یعنی انسان سالم، محیط زیست یک امانت بسیار بزرگ در نسل حاضر که آن را باید سالم و سلامت به نسل آینده تحویل دهیم.

هومن عرب شیرازی تهیه‌کننده و مجری «پارک پردیسان» از رادیو تهران درباره این برنامه توضیح داد و گفت: با توجه به این که تلاش‌های بی شماری که برای حفظ زمین از فاجعه زیست‌ محیطی صورت گرفته است، اما تهدید اکوسیستم از جهات مختلف همچنان ادامه داشته و ممکن است در نهایت موجب از بین رفتن آن شود.

وی ادامه داد: از بخش‌های اصلی این برنامه می‌توان به «رد پای طبیعت»، «خبر زیست»، گفتگو با مهمان برنامه و در بخش‌های شناور ما آیتم‌های گزارشی، نمایش‌های کوتاه، هدیه‌ای از طبیعت، سلامت در طبیعت، معرفی کتاب و چهره زیست محیطی خواهیم داشت.

به گفته تهیه‌کننده برنامه، در بخش «خبر زیست» به خبرهای هفته‌ای که گذشت درباره محیط زیست پرداخته می‌شود، که شیما حیدری اجرای آن را بر عهده دارند. در بخش گفتگو، مهمان برنامه ایمان معماریان دام پزشک، درباره شامپانزه‌ای نارس که سه چهار سال از آن مراقبت کرده‌اند، صحبت می‌شود.

برنامه «پارک پردیسان» پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ روی آنتن رادیو تهران می‌رود. پنجشنبه این هفته ۲۷ شهریور، در بخش رد پای طبیعت با کارشناسی پرویز بختیاریان، درباره یکی از گونه‌های جانوری صحبت می‌شود. شهاب چراغی از دیگر کارشناسان هستند که در این بخش همکاری می‌کنند.

علاوه بر این، با مهمان برنامه سرهنگ جمشید محبت خانی درباره این که چرا محیط بانان از جلیقه استفاده نمی‌کنند، گفتگو خواهد شد.

مخاطبان در سراسر دنیا از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، می‌توانند در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است