اکران «روسی» در میانه تابستان/ به جشنواره‌های خارجی می‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
علی اکبر ثقفی در گفتگو با صبا:

اکران «روسی» در میانه تابستان/ به جشنواره‌های خارجی می‌رویم

تهیه کننده «روسی» اعلام کرد ضمن مشخص شدن دفتر پخش این فیلم در تدارک برای اکران آن در میانه تابستان هستند.
اکران «روسی» در اواسط تابستان/ حضور در جشنواره های بین المللیعلی اکبر ثقفی تهیه کننده «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی درباره زمان اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار صبا عنوان کرد: پخش فیلم سینمایی «روسی» برعهده آقای علی آشتیانی پور مدیر شرکت پخش «فیلم آفرین» است که به زودی فیلم را برای اکران عمومی عرضه می کند.
وی افزود: اکران فیلم «روسی» به احتمال زیاد در اواسط تابستان سال جاری خواهد بود.
ثقفی در پایان با اشاره به اکران فیلم‌ در جشنواره های خارجی نیز اذعان کرد: پخش بین الملل فیلم «روسی» برعهده خانم نسرین میرشب است و همزمان با اکران عمومی فیلم در ایران، «روسی» در جشنواره های خارجی نیز حضور خواهد داشت.
فیلمنامه «روسی» نوشته امیرحسین ثقفی و به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی با موضوع اجتماعی ساخته شده است. سرمایه گذاران این پروژه سینمایی علی اکبر ثقفی و محمدصادق رنجکشان هستند.
امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر ، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران اصلی این فیلم هستند.
عوامل سازنده این فیلم در لوکیشن هایی واقع در لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود طی دو ماه فیلمبرداری «روسی» را جلوی دوربین برده اند.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است