«کشتی سرگردان در مه دریا» احمدرضا احمدی راه افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴

«کشتی سرگردان در مه دریا» احمدرضا احمدی راه افتاد

«کشتی سرگردان در مه دریا» اثر احمدرضا احمدی که برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

«کشتی سرگردان در مه دریا» احمدرضا احمدی در نمایشگاه کتاببه گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کتاب که تصویرگری آن را کمال طباطبایی بر عهده داشته است، راوی داستان حذف و تنها مناظری که او روایت می‌کند به تصویر در آمده‌اند.

احمدرضا احمدی در این کتاب همچون دیگر آثار خود نگاه متفاوتی به چیستی و هستی دنیا دارد و به مخاطبان می‌آموزد تا با نگاهی نو به اطراف خود بنگرند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «صبح که پنجره‌ اتاقم را به سوی دریا باز کردم، در مه صبحگاهی، در انتهای دریا،‌ سه درخت گیلاس از دریا روییده بود. سه پرنده‌ آبی، سبز و قرمز اطراف درخت‌های گیلاس پرواز می‌کردند. سوار قایق شدم و پاروزنان به سوی سه درخت گیلاس در دریا رفتم. وقتی رسیدم، سه درخت گیلاس در آب دریا محو شدند و سه پرنده‌ آبی، سبز و قرمز به آسمان پرواز کردند.»

این اثر ۳۶ صفحه‌‌ای که مناسب گروه سنی «د» (۱۲ تا ۱۴ سال) است، ۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

«کشتی سرگردان در مه دریا» در غرفه کانون پرورش فکری واقع در بخش‌ کودک و نوجوان، سالن B، راهروی ۴، شماره ۱۲۴ نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی امام خمینی تهران(ره) در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است