۹ جایزه و ۱۱ دیپلم افتخار سهم کودکان ایرانی از رویداد نقاشی کودکان آسیایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱

۹ جایزه و ۱۱ دیپلم افتخار سهم کودکان ایرانی از رویداد نقاشی کودکان آسیایی شد

سه جایزه اول، چهار جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سه جایزه اول، چهار جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.

از میان ۴۳۹ اثر ارسال شده از ۷ کشور جهان پرنیان خسروآبادی عضو ۱۲ ساله از کانون اسفراین در استان خراسان شمالی، روشنا غلام‌زاده ۷ ساله از کانون بهبهان استان خوزستان و محیا وجدانی ۱۱ ساله از کانون شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی جایزه اول این مسابقه را از آن خود کردند.

همچنین عسل نعیم کودک ۷ ساله از کانون اهواز استان خوزستان، زهرا عسگری ۱۲ ساله از کانون مشکین‌شهر اردبیل، ثمین حسین‌پور ۱۲ ساله از کانون ماکو در استان آذربایجان غربی و کیارش صمیمی‌تبار عضو ۹ ساله مرکز شماره ۳ کانون کرمانشاه موفق به دریافت جایزه دوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی که سال ۲۰۲۰ شدند.

در همین حال فربد جعفری ۱۰ ساله از کرمانشاه و وانیا شمسی ۹ ساله از رفسنجان در استان کرمان نیز جایزه سوم این رویداد را از آن خود کردند.

یسنا عمادی و مهراوه نجفی هر دو ۷ ساله از مرکز کانون شیرین‌سو در استان همدان، آنیتا میراولاد ۱۰ ساله از مرکز ۲۱ تهران، آیدین بداق ۷ ساله از خرم‌آباد لرستان، یگانه قایم‌مقامی ۱۳ ساله و یکتا قایم‌مقامی ۱۱ هر دو از مرکز سمیرم اصفهان، امیرحسین حسن‌لو عضو ۷ ساله مرکز شماره یک زنجان، سارینا سهیلی ۱۰ ساله از مرکز مجتمع کرمانشاه، فاطمه تیمورپور ۱۰ ساله از تبریز استان آذربایجان شرقی و محمد غفاری ۹ ساله از مرکز نمین و مهدی نوعی ۱۰ ساله از مرکز رضی هر دو در استان اردبیل موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه بین‌المللی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی که سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفت.

در عین حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ در کشور چین برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است