هشتگ «جی.کی. رولینگ روحت شاد» ترند شد/ بالاگرفتن انتقادها از خالق «هری پاتر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹

هشتگ «جی.کی. رولینگ روحت شاد» ترند شد/ بالاگرفتن انتقادها از خالق «هری پاتر»

روز گذشته به دنبال انتقادات گسترده از کتاب تازه خالق «هری پاتر» هشتگ طعنه آمیز جی.کی. رولینگ روحت شاد به ترند توییتر تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ان ام ای، جی.کی. رولینگ خالق مجموعه کتاب های «هری پاتر» برای کتاب جدیدش با سیل انتقادات در فضای مجازی مواجه شد به گونه ای که هشتگ طعنه آمیز  RIPJKRowling (جی‌کی رولینگ روحت شاد) ترِند شد.

با توجه به بررسی های اولیه نشریه تلگراف، کتاب تازه رولینگ با نام مستعار رابرت گالبریت روز سه شنبه ۱۵ سپتامبر منتشر می شود. قصه این کتاب درباره یک قاتل سریالی است که در لباس جنس مخالف دست به آدمکشی می زند.

گزارش ها درباره داستان کتاب تازه رولینگ در حالی منتشر شده که او در ماه ژوئن به دلیل اظهاراتش درباره هم‌جنسگرایان و ترنس‌ها با انتقادهای گسترده ای مواجه شده بود. در پی این انتقادها رولینگ به دفاع از گفته های خود پرداخت.

به دنبال این بحث ها و در پی بررسی های صورت گرفته درباره داستان کتاب تازه رولینگ روز گذشته ۱۴ سپتامبر کاربران توییتر با هشتگ جی.کی. رولینگ روحت شاد به استقبال این کتاب رفتند.

یکی از کاربران توییتر با عصبانیت از گفته های این نویسنده درباره هم‌جنسگرایان و ترنس‌ها نوشت: این زن دیوانه شده است.

کاربر دیگری نوشت: به یاد جی کی رولینگ، او البته نمرده است بلکه حرفه خودش را با این تکه آشغال از بین برده است.

کاربر دیگری هم توییتی با مضمونی مشابه پیام های قبلی نوشته است: روح رولینگ شاد، او نمرده بلکه حرفه و سابقه اش از بین رفته است.

کتاب رولینگ با نام «خون آشفته» روز سه شنبه ۱۵ سپتامبر منتشر می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است