مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
پس از 9 ماه؛

مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد

با حکم حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان شد.

به گزارش صبا، علیرضا مقصودی طی حکمی از سوی حمید شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی به عنوان مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد.

وی پیش‌تر در تاریخ ۲۴ آذر ۹۸ به عنوان سرپرست این شبکه رادیویی انتخاب شده بودند.

مدیر جدید رادیو جوان در سخنانی از ماموریت و نگاه جدید این ایستگاه رادیویی گفت: نگاه ما توجه به «گام دوم انقلاب اسلامی» است. بنا به ضحبت‌های مقام معظم رهبری در باره این‌که جوانان، میدان‌دار اصلی جامعه هستند، رادیو جوان وظایفی دارد که بایستی به سمت فضای پر طراوتی که گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌است، حرکت کند. امید آفرینی در بین جوانان جزو وظایف ماست که الحمدالله رادیو جوان به آن سمت حرکت کرده است.

مقصودی با اشاره به حکم خود و مطاله‌های معاون صدا بیان کرد: توجه به خلاقیت‌ها و شکوفایی جزو الویت رادیو جوان است و ما قطعا از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده خواهیم کرد؛ ضمن اینکه بالابردن سطح کیفی برنامه‌ها و مهم‌تر از آن، توجه به امتداد پیام در رادیو در دستور کار ما خواهد بود.

طبق گزارش مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما در بازه زمانی ماه رمضان، شبکه رادیویی جوان با فاصله‌ای از دیگر شبکه‌های رادیویی به عنوان پُرمخاطب‌ترین شبکه رادیویی در ماه مبارک رمضان و در فصل بهار دومین شبکه پرشنونده معاونت صدای رسانه ملی اعلام شده است.

برنامه‌های جدید مانند «شیرینی خونگی» و «قرارگاه» ویژه روزهای قرنطینه در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه «با تو حالم خوبه» که به صورت زنده از صحن انقلاب حرم امام رضا علیه‌السلام ، چهارشنبه هر هفته و در دهه کرامت، دهه ولایت و شب‌های محرّم هر شب ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ به روی آنتن رادیوجوان رفته‌ است،  «میدان امام حسین» که برای اولین بار در معاونت صدا و به همت رادیوجوان در ایام محرّم هر شب از ساعت ۲۳ تا ۳۰ دقیقه بامداد به صورت زنده و با حضور عزاداران حسینی، با رعایت فاصله اجتماعی در یک استودیوی متحرک در سطح شهر تهران از یکی از میادین یا امامزاده‌ها حرکت کرده و در پایان به سمت میدان امام حسین (علیه‌السلام) می‌رسید، به تازگی تولید و روانه آنتن رادیو جوان شده است.

برنامه‌های تعاملی دیگری مثل مسابقه «بازی باز» که برای اولین بار در تاریخ رادیو، شنوندگان به صورت هم‌زمان و آنلاین در اپلیکیشن برنامه رقابت می‌کنند، برنامه‌های گفتگومحور «دادرسانه» و «جوان شهر» با اجرای چهره‌های شناخته شده رسانه، برنامه‌های میدانی «جوان آپ» و «موج جوونی» که بیرون از استودیوی پخش رادیو جوان و در محل دیگری با حضور شنوندگان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تولید می‌شوند، در تابستان ۹۹ از آنتن شبکه رادیویی جوان شروع و در حال پخش هستند.

از سوابق علیرضا مقصودی می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم اقتصادی، مشاور قائم مقام صدا و سیما، مشاور عالی رسانه‌ای و معاون رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مشاور رییس مرکز بسیج و مدیر تولید و فنی صدا و سیما و مدیریت گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است