ساخت انیمیشن با کاراکترهای حیوانی/ دیگر می‌خواهیم مردم را شاد کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۷
محمد ابوالحسنی به صبا گفت:

ساخت انیمیشن با کاراکترهای حیوانی/ دیگر می‌خواهیم مردم را شاد کنیم

محمد ابوالحسنی از ساخت مجموعه انیمیشن جدید با کاراکترهای حیوانی خبر داد.

محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا با اشاره به اینکه قصد دارد یک مجموعه انیمیشن جدید تولید کند، گفت: شرکت نسل اندیشه سبزنما در نظر دارد یک مجموعه انیمیشن با کاراکترهای حیوانی بسازد که در حال حاضر کاراکترهای آن طراحی شده‌اند اما نام آن مشخص نیست.

وی افزود: این مجموعه انیمیشن مشابه مجموعه انیمیشن «انقراض» اما در زمان‌های کوتاه‌تر و با موضوعاتی طنز و شادی آور خواهد بود، همچنین در نظر داریم که این مجموعه را در تعداد قسمت بالا تولید کنیم.

تهیه‌کننده «دیرین دیرین» تاکید کرد: در مجموعه در دست تولید از انتقاد به مسایل روز مانند انیمیشن «دیرین دیرین» خبری نیست و هدف فقط شاد کردن مردم است، از همین رو به موضوع‌های شاد و طنزگونه می‌پردازیم زیرا شرایط زندگی مردم الان به گونه ای است که بیشتر نیاز به شادی داریم.

وی تاکید کرد که کارهای آینده‌ای که در شرکت نسل اندیشه سبزنما تولید می‌شوند همین هدف را در پیش می‌گیرند.

ابوالحسنی همچنین درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «دیرین دیرین» گفت: این فیلم هنوز در مرحله فیلمنامه است و بعد از تکمیل آن برای پروانه ساخت اقدام می‌کنیم.

وی در پایان درباره انیمیشن «کووید ۱۹ ثانیه» نیز اظهار کرد: این مجموعه ترکیبی از مجموعه انیمیشن «حیات وحش» (انقراض) و پیام‌های کوتاهِ انیمیشن «دیرین دیرین» بود، که در قالب «کووید ۱۹ ثانیه» برای انتقال پیام‌هایی مبنی بر شرایط کرونا تولید و با استقبال خوبی، به‌ویژه از سوی بچه‌ها روبرو شد، اما برنامه‌ای برای ادامه تولید آن نداریم.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است