پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در آپارات/ مسابقات از کنداکتور تلویزیون حذف شد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
صبا خبر می دهد؛

پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در آپارات/ مسابقات از کنداکتور تلویزیون حذف شد؟

بنا بر اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، صفحه رسمی AFC در پلتفرم آپارات محل پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، در حالی که تا ساعاتی دیگر مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پس از ۶ ماه وقفه از سر گرفته می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزارکننده این مسابقات، در خبری ناگهانی اعلام کرد که این مسابقات را از طریق صفحه رسمی خود روی پلتفرم ایرانی آپارات برای مخاطبان فارسی‌زبان به صورت زنده پخش خواهد کرد.

از جزییات پخش زنده این مسابقات، مانند گزارشگر یا میز احتمالی برای کارشناسی مسابقه، اطلاع‌رسانی نشده است.

دیروز اعلام شد کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت تاثیر تحریم‌ها، به صورت یک‌طرفه، قرارداد خود با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را فسخ کرده است و سیگنال پخش زنده این مسابقات را در اختیار شبکه‌های تلویزیونی ایران نخواهد گذاشت.

این برای نخستین بار است که برگزارکننده مسابقات ورزشی تیم‌های ایرانی در آسیا، به صورت رسمی صداوسیما را از پخش این مسابقات محروم می‌کند. این در حالی است که شبکه‌های سه و ورزش سیما برای پخش این مسابقات، برنامه‌ریزی کرده بودند. مسئولان سازمان صداوسیما هنوز به این وقایع، واکنشی نشان نداده‌اند.

هم‌اکنون مسابقه امروز شهرخودرو ایران با الاهلی امارات، از جدول پخش شبکه ورزش سیما حذف شده است، اما بر اساس اطلاع‌رسانی سایت این شبکه، مسابقات روزهای بعد از جمله سپاهان ایران – النصر عربستان، در برنامه پخش قرار دارد.

تا لحظه تنظیم این خبر، در کانال تلگرامی تلویزیون اینترنتی آنتن نیز اطلاعیه‌ای درباره پخش مسابقات امروز و فردای لیگ قهرمانان آسیا به چشم نمی‌خورد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است