پویش ادبی «کاروان آفتاب» فراخوان داد/ شناسایی استعدادِ نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴

پویش ادبی «کاروان آفتاب» فراخوان داد/ شناسایی استعدادِ نوجوانان

کمال شفیعی می‌گوید حوزه هنری کودک و نوجوان با راه‌اندازی پویش ادبی «کاروان آفتاب» به دنبال شناسایی و پرورش نوجوانان کشورست.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، فرخوان پویش ادبی «کاروان آفتاب» با هدف شناسایی و پرورش نوجوانان کشور منتشر شد.

کمال شفیعی کارشناس آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال کشور می توانند آثار خود را در قالب شعر و داستان با محورهای «شخصیت های واقعه عاشورا»، «قیام کربلا»، «امید»، «ایثار و فداکاری»، «دوستی و همدلی» و موضوع «آزاد» در یک صفحه A4 به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی افزود: برگزیدگان علاوه بر امکان استفاده از کلاس‌های مجازی آموزش ادبیات، آثارشان در نشریه «مکتب خانه مهر» که بصورت ماهنامه منتشر خواهد شد به چاپ رسیده و چنانچه آثارشان به سطح قابل قبولی برسد با تایید استادان مجموعه در قالب ‌مجموعه شعر و داستان منتشر خواهد شد.

شاعر مجموعه «در صدای هر پرنده ای» با بیان اینکه اینکه مهمترین رکن در پرورش استعدادهای خلاق و ادبی ایجاد بستر مناسب است، عنوان کرد: در این طرح دو هدف مهم شناسایی و پرورش گنجینه ها و استعدادها و معرفی و تولید آثار این عزیزان در سطح حرفه ای مدنظر است.

شفیعی کشف، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان را رسالت حوزه هنری برشمرد و تصریح کرد: به همین منظور و با هدف گسترش چترحمایتی خود در سراسر کشور و مناطق کمتر برخوردار اقدام به انتشار فراخوان پویش ادبی «کاروان آفتاب» کرده ایم و قرار است استعدادهای ادبی شناسایی شوند ‌تا در یک فرآیند بلند مدت ضمن برگزاری دوره های آموزشی توسط استادان صاحب نام کشور برای این سرمایه‌های ملی زمینه رشد و بالندگی فراهم شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب شعر و داستان کوتاه (حداکثر یک صفحه A4 با فونت Bzar14) به دبیرخانه پویش «کاروان آفتاب» به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست) خیابان دوازدهم غربی، شماره ۳ و یا ۰۹۱۲۸۱۹۲۳۱۸ در واتساپ و hh.koodaknojavan  در اینستاگرام و ایمیل: karevanaftab@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است