قادر آشنا به «شب نمایش» می‌آید/ بررسی وضعیت معیشت هنرمندان تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵

قادر آشنا به «شب نمایش» می‌آید/ بررسی وضعیت معیشت هنرمندان تئاتر

برنامه «شب‌های هنر» در دومین قسمت از شب نمایش (تئاتر و سینما) سه شنبه ۲۵ شهریور میزبان مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد خواهد بود.

به گزارش صبا، برنامه «شب‌های هنر» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در دومین قسمت از شب نمایش (تئاتر و سینما) فردا سه شنبه ۲۵ شهریور ماه میزبان قادر آشنا مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

شب نمایش این هفته به وضعیت معیشت هنرمندان تئاتر در دوران کرونا و برنامه‌های مرکز هنرهای نمایشی در راستای این موضوع در این دوره بحرانی می‌پردازد.

ایوب آقاخانی نویسنده، کارگردان و مولف تئاتر، مجری کارشناس، فریبرز دارایی تحریریه و گزارش ویژه و محراب محمدزاده سردبیری این برنامه را برعهده دارند.

در بخش سینمایی این برنامه با اجرا و کارشناسی جابر قاسمعلی و حضور فرزاد موتمن نویسنده و کارگردان سینما به موضوع شخصیت در فیلمنامه مدرن می‌پردازد.

مجموعه برنامه «شب‌های هنر» یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته اتفاق‌های روز جامعه در حوزه ادب، فرهنگ و هنر را ورق خواهد زد و جواد مولانیا مجری اصلی این برنامه است.

برنامه تلویزیونی «شب های هنر، شب نمایش» به تهیه‌کنندگی مسعود امجدیان سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است