تصویربرداری «مادر بیا ادبم کن» ادامه دارد/ دختری سرکرده باند مواد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، محرمعلی آذرافزا تهیه‌کننده و مدیر تولید فیلم تلویزیونی «مادر بیا ادبم کن» درباره آخرین وضعیت تولید این کار توضیح داد: حدود یک هفته است که تصویربرداری این فیلم تلویزیونی در شهرستان قرچک ورامین آغاز شده است و گروه تولید مشغول ضبط سکانس‌های مختلف این فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام سکانس‌های این فیلم در شهرستان قرچک تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: حدود یک هفته دیگر کار این پروژه تلویزیونی به پایان می‌رسد.

تهیه‌کننده «مادر بیا ادبم کن» درباره داستان این فیلم تلویزیونی عنوان کرد: داستان این فیلم در قالب طنز است و دورنمای پلیسی دارد. «مادر بیا ادبم کن» ماجرای چند جوان است که برای رسیدن به پول زیاد اسیر باند تولید موادمخدر صنعتی به سرکردگی دختری خلافکار می‌شوند و در نهایت توسط عوامل پلیس امنیت نیروی انتظامی با انهدام این باند تهبکاری نجات می‌یابند.

آذرافزا در پایان گفت: صحنه‌های اکشن و درگیری پلیس با این باند تهیه و تولید مواد مخدر صنعتی در چند روز آینده لوکشین نزدیک انبار متروکه ای که در حاشیه شهرستان قرچک ورامین قرار دارد تصویربرداری می‌شود.

محمود مقامی، زهره حمیدی، شیرین محمدنیا، عرفان محمدزاده، عمادابوطلب، یقوب مشکی، ناصر شجاعی و ستوان دوم زینب اسلامی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/