انتشار فراخوان ۲ بخش از سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵

انتشار فراخوان ۲ بخش از سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر

فراخوان بخش‌های «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» و «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ستاد برگزاری جلسات متعددی را به منظور تدوین فراخوان سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با توجه به شرایط کنونی ایران و جهان برای شیوع ویروس کرونا و تبعات گوناگون آن برگزار کرده است.

در این میان صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و همکاران مجموعه‌های اجرایی در اولویت برنامه‌ریزی‌های این دبیرخانه بوده است.

با توجه به موارد فوق و برای پیشبرد برنامه‌های اجرایی و آگاهی هنرمندان متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف این رویداد، ستاد برگزاری جشنواره تصمیم به انتشار فراخوان این جشنواره در چند بخش مجزا گرفته است.

این امر با توجه به ابهامات پیش رو در مورد شرایط گسترش کرونا و تصمیم‌های مراجع ذی‌صلاح درباره برگزاری جشنواره‌های هنری انجام می‌شود.

در این مرحله فراخوان ۲ بخش از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی مقدور است، اعلام می‌شود.

از این رو، فراخوان بخش‌های «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» و «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» برای آگاهی گروه‌های محترم نمایشی، هنرمندان و علاقه‌مندان در قالب فایل pdf پیوست خبر شده است.

فراخوان دیگر بخش‌ها نیز پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»

فراخوان «مسابقه نمایشنامه‌نویسی»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است