جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران آغاز به کار کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران آغاز به کار کرد

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز یکشنبه 23 شهریور با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش صبا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرد.

کارگاه های آنلاین جشنواره عصر یکشنبه ۲۳ شهریور ماه آغاز به کار کرد و هنرمندان جوان از دوشنبه صبح می توانند با حضور در نرم افزار جشنواره با استادان کارگاه کار خلق آثار خود را شروع کنند.

هادی مظفری رییس جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با اشاره به آنلاین بودن این دوره از جشنواره گفت: سلامت هنرمندان جوان و استادان برای ما اهمیت داشت و با این حال نباید جشنواره تعطیل می شد. بنابراین بهترین راه این بود که کارگاه های هنری را به صورت مجازی و برخط برگزار کنیم.

مدیرکل هنرهای تجسمی بیان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، فارغ از جنبه جشنواره ای، اهمیت آموزشی و کشف استعداد دارد. استادان کارگاه و داوران در جلسات بررسی آثار رسیده به جشنواره، بهترین استعدادها را برای شرکت در کارگاه ها انتخاب می کنند. از این رو این دوره از جشنواره نیز مانند گذشته، استعدادهای هنرهای تجسمی را به جامعه هنری معرفی می کند.

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده نقاش و استاد دانشگاه برگزار می شود.

کارگاه های آنلاین در رشته های دهگانه هنرهای تجسمی از روز دوشنبه ۲۴ شهریور تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است