«آن وال» برای روزگار حبس در میان دیوارهاست/ پروژه‌ آنلاین برای نمایش و فروش | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷

«آن وال» برای روزگار حبس در میان دیوارهاست/ پروژه‌ آنلاین برای نمایش و فروش

نمایشگاه «آن وال» از تاریخ 14 تا 30 شهریور در سایت گالری آ به صورت آنلاین برپا است.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی صبا، نمایشگاه گروهی «آن وال» از تاریخ ۱۴ تا ۳۰ شهریورماه در سایت گالری آ به صورت مجازی برگزار است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: « «آن وال» پروژه­‌ای برآمده از شرایط خاص و منحصر به فردی است که کوید ۱۹ برای­مان ایجاد کرد. تمام آن ساختارهای آشنا و مانوس، ناگهان از کارکردِ همیشگی تهی شد و امکانات و امتناعات تازه­ سربرآورد. «آن وال» تلاشی است برای عبور از تنگنای تحمل ­ناپذیر همه­‌گیری کویید ۱۹ که تا بوده و هست آدمی، بقا و حیات را قدر دانسته و جز ادامه، راهی نپیموده است.

«آن وال» پروژه­‌ای دنباله‌دار و مبتنی بر فروش آنلاین است. به امید ایجاد فرصتی استثنایی برای آن‌ها که می­‌خواهند روزگار حبس در میان دیوارها را در هنر و با هنر از سر بگذرانند. باشد که آن وال بیاید و این درد را ببلعد.»

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از فاطمه افشاری، هاجر رهگذر، مجید فعال، صادق همتی، محسن انجم شعاع، جعفر صادقی، حسین کرمی، شیوا پرهام، مرجان صداقتی، مهرداد کریمی، مژده توحیدی، کمال طباطبائی، رزیتا نصرتی.

نمایشگاه مجازی «آن وال» از تاریخ ۱۴ تا ۳۰ شهریورماه در سایت گالری آ به نشانی http://www.a-gallery.ir/Exhibition.aspx?l=1&Id=60 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است