دیوارنگاری‌هایی درباره جامعه سلامت اجرا شد/ اسامی طراحان برتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱

دیوارنگاری‌هایی درباره جامعه سلامت اجرا شد/ اسامی طراحان برتر

سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای طرح دیوارنگاری، از جامعه سلامت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای طرح دیوارنگاری از جامعه سلامت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد. فرزاد طالبی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، درباره این موضوع توضیح داد: سازمان زیباسازی به عنوان متولی اجرای آثار هنر شهری با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات و از خودگذشتگی کادر درمانی کشور در مقابله با بیماری کروناویروس، تقویت همبستگی و روحیه شهروندان و کادر درمان و یادآوری تلاش‌ها و فداکاری‌های این عزیزان این فراخوان را اعلام کرد.

وی افزود: پیرو انتشار فراخوان اول و پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه سازمان زیباسازی با توجه به اهمیت موضوع و به منظور ایجاد امکان حضور و مشارکت اکثریت هنرمندان و دستیابی به طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و مناسب، فراخوان دیوارنگاری یاد شده در نوبت دوم نیز منتشر شد.

طالبی بیان کرد: انتشار فراخوان در اردیبهشت و تیرماه ۹۹ انجام شد و ۵۵ هنرمند در این فراخوان شرکت کردند. همچنین تعداد آثار رسیده به دبیرخانه ۱۰۳ طرح بود که از این تعداد ۴ طرح در هیات داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان گفت: آثار منتخب در این فراخوان متعلق به سعید چاواری، فریبا بروفر، زهره حبیبی و فرشته زمانی است که اکنون در بزرگراه حکیم بعد از تقاطع خیابان شقایق شاهد اجرای اثر سعید چاواری هستیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است