پیشنهاد سریال شبکه نمایش خانگی داشته‌ام/ چند فیلمنامه آماده ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۸
علی ملاقلی‌پور در گفتگو با صبا:

پیشنهاد سریال شبکه نمایش خانگی داشته‌ام/ چند فیلمنامه آماده ساخت

کارگردان سریال «کتونی زرنگی» می‌گوید با وجود آنکه این مجموعه آماده پخش است اما به دلایلی هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.

علی ملاقلی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با اشاره به اینکه چند فیلمنامه سینمایی و مستند در دست دارد، اظهار کرد: منتظر مهیا شدن شرایط هستم تا بتوانم یکی از فیلمنامه‌ها را جلوی دوربین ببرم.

وی درباره فیلمنامه‌های خود توضیح داد: برای سیناپسی با نام «چگورا در زیرزمین» با چند سرمایه‌گذار صحبت کرده‌ام تا بتوانم آن را جلوی دوربین برم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام. همچنین «ذهن زخمی» که به موضوعات سیاسی سال ۶۱ می‌پردازد، فیلمنامه دیگری است که آماده دارم اما برای این کار نیز هنوز سرمایه‌گذار پیدا نکرده‌ام.

کارگردان «قندون جهیزیه» ادامه داد: «زنگبار» دیگر فیلمنامه‌ای است که به اتفاق امین نوروزی نگارش آن را انجام داده‌ام اما این سناریو نیز با وجود دریافت پروانه ساخت هنوز سرمایه‌گذار نیافته است.

ملاقلی‌پور درباره آخرین وضعیت سریال «کتونی زرنگی» نیز تصریح کرد: بنا به دلایلی هنوز وضعیت این سریال که آماده پخش است، مشخص نیست اما امیدوارم بعد از تعیین وضعیت از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پشنهاد کار در شبکه نمایش خانگی نیز داشته است، عنوان کرد: تا زمانی که سناریو یا طرح پیشنهادی برای کار در این حوزه را نپسندم به شبکه نمایش خانگی ورود نخواهم کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است