ماجرای محیط‌‌بانی که پایش قطع شد تا دوستش زنده بماند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

ماجرای محیط‌‌بانی که پایش قطع شد تا دوستش زنده بماند

بیستمین قسمت از برنامه «مكث» امشب 19 شهریور با موضوع عجيب محيط بانی كه پايش قطع شد تا دوستش زنده بماند، روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا، بیستمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی چهارشنبه شب ساعت ١٩:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه خامنه میزبان محیط‌ بانی به نام سیدامین هادی‌پور است که در یکی از روزهای نگهبانی مورد حمله شکارچیان قرار می‌گیرد و چون از تسلیم کلید صندوق حاوی اسلحه و مهمات محیط بانی به آن‌ها سر باز می‌زند و حاضر نمی‌شود به دوست و همکارش که شکارچیان در پی‌اش بودند، تماس بگیرد مورد شلیک گلوله قرار گرفته و ساعت‌ها شکنجه می‌شود.

هادی‌پور طی این ماجرای تلخ یک پایش را از دست می‌دهد اما عشق به طبیعت را هرگز. او همچنان پر از ایده‌های خوب و کارآمد برای حفظ و صیانت هرچه بیشتر از طبیعت، محیط زیست کشورمان و حیوانات است. ماجرای این محیط بان شجاع را امشب در برنامه «مکث» از دست ندهید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود.
این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است