«بین یه عالمه ماهی» روی صحنه رفت/ بررسی موضوع مهاجرت و عواقب آن | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴

«بین یه عالمه ماهی» روی صحنه رفت/ بررسی موضوع مهاجرت و عواقب آن

نمایش «بین یه عالمه ماهی» به کارگردانی امیر دلفانی از روز هجدهم شهریور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، «بین یه عالمه ماهی» عنوان تازه‌ترین نمایش به صحنه رفته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که از روز سه‌شنبه هجدهم شهریور ماه اجرای خود را به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر دلفانی آغاز کرد.

امیردلفانی که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه تئاتر به عنوان مدیرتولید، دستیار کارگردان و بازیگر انجام داده است، درباره این نمایش توضیح داد: نمایش «بین یه عالمه ماهی» یکی از آثار نمایشی است که بنده آن را همزمان پایان‌نامه مقطع کارشناسی به نگارش درآوردم و به دلیل دغدغه‌مندی‌های بسیاری که مضمون این اثر برایم داشت تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم روزی آن را در یکی از تالارهای حرفه‌ای تئاتر روی صحنه ببرم؛ شرایطی که قطعا برای من دربرگیرنده تجربه‌های فراوانی به لحاظ سبک اجرایی است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز واقع شود.

وی درباره داستان این نمایش بیان کرد: قصه نمایش «بین یه عالمه ماهی» داستان زندگی یک خانواده است که به دلیل شایعاتی مبنی بر شروع جنگ تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. این نمایش به زعم خودم یک اثر پژهشی است که به تاثیرات مهم موضوع مهاجرت و عواقب آن می‌پردازد. شرایطی که در آن کاراکترها و شخصیت‌های نمایشی در چارچوبی قرار می‌گیرند که پردازش آن‌ها در نمایشنامه برایم کار آسانی نبود.

نمایش «بین یه عالمه ماهی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر دلفانی، تهیه‌کنندگی آناهیتا موگویی و بازی خشایار قائد رحمتی، مهدی یگانه، امیر دلفانی و ایمان عبدی هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۵ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

فرزان دلفانی مجری طرح، سامان قهرمانی مشاور کارگردان، علی کوزه‌گر طراح نور، محمدحسین غفاری طراح صدا، سحر مصباح طراح لباس، علی حسین پور طراح گرافیک، خشایار قائد رحمتی تیزر دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است