نسخه فیلم «آن جا همان ساعت» تغییر کرد/ احتمال اکران در عید فطر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
سیروس الوند در گفتگو با صبا:

نسخه فیلم «آن جا همان ساعت» تغییر کرد/ احتمال اکران در عید فطر

سیروس الوند با اعلام اینکه 12 دقیقه از نسخه «آن جا همان ساعت» کوتاه شده است درباره زمان اکران اثرش صحبت کرد.
تغییر نسخه فیلم «آن جا همان ساعت»/احتمال اکران در عید فطرسیروس الوند کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «آن جا همان ساعت» درباره آخرین وضعیت اکران آن در گفتگو با خبرنگار صبا اذعان کرد: طی دو نمایشی که داشتیم، باتوجه به نظر مخاطبان ۱۲ دقیقه از فیلم نسبت به نسخه آخر کوتاه شد و کار را مجدد صداگذاری کرده و موسیقی گذاشتیم.
 وی ادامه داد: درحال حاضر فیلم آماده نمایش شده است و تا هفته آینده کپی های فیلم نیز آماده شده و برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد.

الوند درباره زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: امیدوارم بتوانم فیلم را عید فطر اکران کنم.

کارگردان «پرتقال خونی» درباره حضور نداشتن فیلم در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز گفت: فیلم ها برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر از قبل از عید انتخاب شده بود و من اصلا متقاضی نبودم.
وی در پایان گفت: در بخش بازار هم حضور نداشتم چون فیلم آماده نبود و به همین دلیل در این دوره از جشنواره جهانی فیلم «آن جا همان ساعت» حضور نداشت.
«آنجا همان ساعت» فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیروس الوند و محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌های رزرو بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سی و هفتم معرفی شد.
رعنا (معلم مقطع ابتدایی) و امیر (کارگر کارگاه بلور سازی) زندگی عاشقانه خود را در محله قدیمی، در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند غافل از آنکه شیطنتی جنون آمیز خوشبختی ساده آن‌ها را نشانه گرفته است.

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، سعید پیردوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان و هدیه بازوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

زهرا دمزآیادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است