«پروا» را اکران آنلاین می‌کنم/ انتظار همکاری از پلتفرم‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۲
محمدرضا مصباح در گفتگو با صبا:

«پروا» را اکران آنلاین می‌کنم/ انتظار همکاری از پلتفرم‌ها

محمدرضا مصباح با اعلام اینکه فیلم «پروا» به زودی اکران آنلاین خواهند شد، خواستار همکاری پلتفرم‌ها اینترنتی با فیلم‌های سینمایی شد.

محمدرضا مصباحمحمدرضا مصباح تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره اکران آنلاین فیلم‌های «پروا» و «دابلند» گفت: در حال حاضر پروانه نمایش فیلم «پروا» به کارگردانی مهران مهدویان صادر شده و به دنبال رایزنی با پلتفرم‌های ایننرنتی برای اکران آنلاین این فیلم در اولین فرصت هستیم.

وی ادامه داد: درخواست پروانه نمایش برای فیلم «دابلند» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز که محصول مشترک ایران و  گرجستان است هم داده‌ایم که فکر می کنم آن هم به زودی صادر شود.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی این توقع از پلتفرم‌ها وجود دارد که شرایط را برای اکران‌ آنلاین تسهیل کنند، بیان کرد: این ویروس کرونا همه مشاغل و اصناف را به چالش کشیده و یک روحیه از خودگذشتگی را در جامعه به وجود آورده است به همین دلیل همه بخش‌ها از جمله پلتفرم‌های اینترنتی باید در این شرایط سخت با مردم همراهی کنند تا بتوانیم از این ماجرا هم به لطف خدا عبور کنیم. نگاه نباید طوری نباشد که خدایی نکرده این احساس به وجود بیاید که انگار سواستفاده‌ای از این شرایط می شود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می شود فیلم‌های سینمایی قبل از اکران آنلاین باید چند هفته اکران سینمایی هم بشوند، عنوان کرد: من این موضوع را به طور مستند و مستدل ندیدم اما ظاهرا مثل اینکه سازمان سینمایی اعلام کرده است فیلم‌هایی که می خواهند اکران آنلاین شوند حتما باید سه هفته اکران سینمایی شوند. فیلم «پروا» در حال حاضر پروانه نمایش هم دارد و احتمالا این فیلم چند هفته اکران سینمایی و سپس اکران آنلاین خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همکاری همه مجموعه‌ها و دست اندرکاران سینمایی می تواند باعث گذر از این شرایط سخت باشد.

فیلم سینمایی «پروا» اولین تجربه بلند سینمایی مهران مهدویان بعد از فیلم ویدویی «اگزما» است. این فیلم در فضایی جدید و موضوعی متفاوت در خارج از شهر تهران فیلمبرداری شده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون حسام محمودی، مهتاب ثروتی، سیامک ادیب، علیرضا مویدی، اکبر آیین، آسیه سلطانی، وحید میرزابیگی، مهرداد بخشی، فرزاد باقری، زینب شعبانی، مهدی میری، علی قابشی، محمد شامی و محمد گوهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان «پروا» آماده است: خسرو امیری ۳۰ ساله، شغل چندان مناسبی ندارد. او تلاش می کند که شرایط شغلی خودش را تغییر دهد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است