مجموعه «بی نشانی» به ۲ زبان منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶

مجموعه «بی نشانی» به ۲ زبان منتشر شد

مجموعه بی نشانی که شامل نوشته ها و خوانش مریم سعید و همچنین ویدئوآرت ها و کلیپ های ناصر پویش است منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، مجموعه «بی نشانی» شامل یک کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی در ۲۲۰ صفحه، دی وی دی خوانش متن با صدای نویسنده، و همچنین تعداد ۲۸ کلیپ و ویدیو آرت در یک دی وی دی مجزا است که ملهم از نوشته‌های نویسنده و اشعار مولانا ساخته شده است.

مریم سعید نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «هر یک از نوشته‌ها بند بند سرود زندگیم است که افتخار هم‌نشینی با یک یا چند بیت از ابیات فاخر مولانا را پیدا نموده است. سرودی از جنس صبوری، از جنس بی‌دلی، از جنس وفا، سرودی به بی‌قراری پاییز و به صلابت ایمان، سرودی به بلندای بصیرت، و به ژرفای سکوت، سرودی به شیرینی فرزانگی.»

ناصر پویش کارگردان و تهیه کننده کلیپ‌ها و ویدیو آرت‌ها نیز درباره کار خود می‌گوید: در دنیای پر پارازیت و ازدحام اخبار مضطرب و تلقینی، حضور این کارها شاید ایجاد فضای مناسبی است برای پس زدن اضطراب‌ها و ویرانی‌ها و دیدن چیزهایی که می‌تواند حاصل نظاره کردن و پس زدن افکار مزاحم و پرهیاهو باشد. به قول مولانا، گنج‌ها در ویرانی‌ها بدست می‌آیند.

ناصر پویش هم اکنون فیلم «شهر سوخته» را در گروه هنر و تجربه در اکران دارد.

متن‌ها و اشعار ارجاع شده از مولانا توسط مجتبی احمدخان به انگلیسی برگردانده شده و توسط انتشارات نگاه معاصر منتشر شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است