مراسم تشییع خصوصی برای کارگردان تازه درگذشته | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
وکیل جان سینگلتون اعلام کرد

مراسم تشییع خصوصی برای کارگردان تازه درگذشته

وکیل جان سینگلتون کارگردان تازه درگذشته سینمای جهان اعلام کرد که مراسم تشییع این کارگردان فردا دوشنبه 6 می به صورت خصوصی و خیلی جمع و جور برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از رولینگ‌استون، وکیل جان سینگلتون کارگردان فقید هالیوود در بیانیه ای اعلام کرد که مراسم تشییع این کارگردان مطرح سینما روز دوشنبه ۶ می به صورت شخصی در لس آنجلس برگزار می شود.

در این بیانیه همچنین آمده است برای گرامیداشت زندگی این کارگردان مراسم بزرگتری در چند هفته آینده برگزار خواهد شد.

جان سینگلتون کارگردان شناخته هالیوود که هفته گذشته براثر سکته مغزی در ۵۱ سالگی از دنیا رفت، جوان ترین کارگردان سینما و اولین آفریقایی نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی در تاریخ سینما بود. او این عناوین را برای نخستین فیلم بلندش «پسرا و محله» بدست آورده بود. از دیگر ساخته های سینگلتون می توان به «عدالت شاعرانه» و «۲ سریع و ۲ خشمگین» از سری فیلم های «سریع و خشمگین» اشاره کرد.

طی روزهای گذشته بسیاری از اهالی سینما و حتی سیاسیون به درگذشت سینگلتون واکنش نشان دادند، از مهم ترین این پیام ها می توان به پیام باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا اشاره کرد. اوباما در پیام خود درباره سینگلتون چنین نوشت: او برای فیلمسازان رنگین پوست درها را گشود تا آنها بتوانند داستان های پرقدرتشان را که اغلب نادیده گرفته می شد، تعریف کنند.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است