انتخابات هیات مدیره شورای صنفی نمایش برگزار شد/ ترکیب تغییر نکرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷
غلامرضا فرجی در گفتگو با صبا:

انتخابات هیات مدیره شورای صنفی نمایش برگزار شد/ ترکیب تغییر نکرد

سخنگوی شورای صنفی از آخرین مصویات شورای صنفی نمایش و انتخاب هیات مدیره جدید این شورا گفت.

غلامرضا فرجیغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات این شورا و انتخاب هیات مدیره جدید در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: به اتفاق آرای اعضای حاضر در جلسه شورای صنفی، محسن امیریوسفی رییس شورا، سیدمحمود رضوی نایب رییس و بنده سخنگوی شورای صنفی نمایش در سال جدید شدیم.

وی درباره آخرین مصوبات اکران فیلم ها نیز توضیح داد: بعد از فیلم «زندانی‌ها» قرارداد فیلم «تولدت مبارک» به کارگردانی سمیه زارعی در سرگروه آزادی بسته شد که این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ در سینماهای کشور اکران می‌شود. همچنین اکران «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی برای عید فطر ثبت شد.

فرجی افزود: در سرگروه آستارا نیز قرارداد فیلم سینمایی «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی بعد از فیلم سینمایی «متری شش و نیم» ثبت و این فیلم نیز از روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سینماها اکران و قرارداد فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی پس از «خانه دیگری» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی با اشاره به قرارداد سرگروه استقلال اذعان کرد: بعد از فیلم سینمایی «تختی» قرارداد فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی سلما بابایی و ونداد دوشن در سرگروه استقلال ثبت و این فیلم هم از ۱۸ اردیبهشت ماه در سینماها اکران خواهد شد و همچنین قرارداد فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار برای اکران عید فطر ثب شد.

فرجی در پایان گفت: قرارداد فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» در سرگروه باغ کتاب ثبت و این فیلم چهارشنبه ۱۸ اردیبشهت ماه در سینماها اکران می شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است