۵ آموزشگاه موسیقی مجوز فعالیت گرفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۸

۵ آموزشگاه موسیقی مجوز فعالیت گرفتند

16 درخواست مجوز آموزشگاه آزاد هنری در جلسه شورای مرکزی نظارت برآموزشگاه‌های آزاد موسیقی بررسی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، جلسه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های فرهنگی و هنری و اعضا این شورا روز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه برگزارشد.

در این جلسه پرونده ۱۶ متقاضی تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی توسط اعضای شورا بررسی شد که پرونده پنج نفر از متقاضیان برای تاسیس آموزشگاه تایید شد. پنج تقاضای تایید شده دو مورد در استان تهران، دو مورد خراسان رضوی و یک مورد هم در استان البرز است.  همچنین با نظر شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاهای آزاد هنری برای هفت نفر از متقاضیان آموزشگاه موسیقی آزمون تخصصی برگزار خواهد شد.

حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌ یاری فومنی مدیر کل دفتر موسیقی، احمد صدری  به عنوان نماینده فرهنگستان هنر  و علی اکبر صفی‌پور  مدیرکل دفتر آموزش اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های موسیقی هستند که بر اساس مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.

این جلسات شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها، ایجاد هماهنگی‌های لازم در کار شوراهای رسیدگی و نظارت استان در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد موسیقی به صورت هفتگی برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است