اکران «وکیل مدافع» ناگهانی شد/ مخاطب راضی از سالن بیرون می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
ونداد دوشن در گفتگو با صبا:

اکران «وکیل مدافع» ناگهانی شد/ مخاطب راضی از سالن بیرون می‌آید

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» از چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه و در ماه رمضان روی پرده می رود که یکی از کارگردانان آن معتقدست اکران آن ناگهانی شده ولی تهیه کننده گفته زمان اکران مناسب است.

اکران « وکیل مدافع» ناگهانی بود/ مخاطب راضی از سالن بیرون خواهد رفتونداد دوشن یکی از کارگردانان فیلم سینمایی «وکیل مدافع» که از ۱۸ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران می شود درباره آمادگی برای اکران فیلم به خبرنگار صبا گفت: اکران فیلم برایمان ناگهانی بود و فکر نمی کردیم در این ماه نوبت اکران به ما بدهند، ولی خدا را شکر که در نهایت توانستیم «وکیل مدافع» را اکران کنیم.

وی افزود: این اولین فیلم سینمایی ما است که اکران می شود و از فصل های اکران و شرایط آنها اطلاع چندانی نداریم ولی طبق صحبت های تهیه کننده، فیلم در زمان مناسبی اکران شده است.
دوشن درباره پیش بینی بازخوردهای این فیلم سینمایی بین مخاطبان اذعان کرد: بازخوردی که از اکران های مردمی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر در پردیس چارسو و شهرستان ها گرفتیم این امید را می دهد که اکران خوبی داشته باشیم.

کارگردان «وکیل مدافع» در پایان گفت: از مسئولان درخواست داریم که از فیلم های فرهنگی حمایت کنند و از مردم هم درخواست داریم که به تماشای فیلم ما بنشینند چون قطعا راضی از سالن سینما بیرون خواهند رفت.

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی سلما بابایی و ونداد دوشن یکی از گزینه های راه‌یابی به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود که با اعلام اسامی فیلم های راه یافته از حضور در این جشنواره بازماند ولی در میانه جشنواره با دستور دبیر چند اکران محدود گرفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگر در سال ۹۷ جنگی اتفاق بیفتد و جنگی که در ۳۰ سال پیش رخ داد مجدد تکرار شود به کجا خواهیم رفت و چه خواهیم کرد؟ این موضوع قصه «وکیل مدافع» است و روایتگر نگاهی عمیق با باری سیاسی نسبت به فضای روز و ۸ سال جنگ دفاع مقدس.

ایمان افشاریان، کوروش تهامی، محمود عزیزی،بهناز جعفری و مجید یاسر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: سلما بابائی و ونداد دوشن، مشاور کارگردان: سیدمسعود اطیابی، مشاور فیلمنامه: رضا مقصودی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوینگر: احسان لهراسبی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، مدیرتولید: محمد شریفی، طراح چهره پردازی: داریوش صالح نیا، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه های ویژه کامپبوتری: امیر زرین، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علیرضا سبزواری، مجری طرح: فرهاد کی نژاد، سرمایه گذار: گروه سرمایه گذاری مبینا، تهیه کننده: محسن علی اکبری.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است