«غلامعلی» به شبکه مستند رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

«غلامعلی» به شبکه مستند رسید

مستند «غلامعلی» با روایت طلبه‌ای که عروسی‌اش را برگزار نکرد اما با همسرش برای کمک به بیماران کرونایی وارد بیمارستان‌های قم شد، روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مستند تلویزیونی «غلامعلی» به تهیه‌کنندگی سعید صفار و کارگردانی مصطفی فتاحی جمعه ۲۱ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

سعید صفار تهیه‌کننده «غلامعلی» درباره موضوع این مستند تلویزیونی گفت: «غلامعلی» روایت طلبه ای است که در بحران کرونا و درگیری شدید استان قم با این بیماری به ناچار مراسم عروسی خود را برگزار نمی‌کند و با اختیار و علاقه خود همراه با همسرش وارد بیمارستان‌های قم می‌شود و اقدام به فعالیت‌های جهادی و کمک به کادر درمانی می‌کند.

وی تصریح کرد: سوژه مستند ما طی چند ماه درگیری کشور به شکل‌های مختلف دست به اقداماتی می‌زند که ما آن را در این مدت زمان به تصویر کشیده‌ایم و البته او همچنان در این عرصه در حال خدمت‌رسانی است.

تهیه‌کننده مستند «غلامعلی» اظهار کرد: برای ساخت این مستند شرایط خاصی را پشت سر گذاشتیم، چرا که ضبط در بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی می‌شد که کار را سخت می‌کرد و از طرف دیگر سلامت گروه فیلمساز نیز از اولویت‌های ما بود. به هر حال باید گفت تولید مستند در شرایط فعلی یک نوع مستندسازی در بحران است و تجربه‌ای تازه برای ما بود.

صفار در پایان با اشاره به حمایت مرکز مستند سوره حوزه هنری از این مستند گفت: به اعتقاد من توجه به تولید آثار درباره بحران کرونا نباید رها شود و همان‌طور که این ویروس همچنان در حال پیش‌روی است باید نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات جهادی افرادی همچون غلامعلی سخن بگوییم و بی‌شک نمونه‌های بسیاری همچون او وجود دارند که امیدوارم با حمایت نهادهای متولی تولید مستند در کشور شاهد آثار دیگری نیز باشیم.

مستند «غلامعلی» تهیه شده در مرکز مستند سوره جمعه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است