علی جبارزاده «لب خط» را می‌سازد/ نیما شعبان نژاد جلوی دوربین رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
علیرغم تکذیب خبر توسط کارگردان؛

علی جبارزاده «لب خط» را می‌سازد/ نیما شعبان نژاد جلوی دوربین رفت

فیلم سینمایی «لب خط» به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده در تهران کلید خورد.
به گزارش خبرنگار صبا، در حالی که چند روز پیش خبرگزاری صبا از ساخت فیلم «لب خط» علی جبارزاده و تهیه کنندگی علی عبدالعلی زاده خبر داده بود ولی ساعتی بعد کارگردان اثر در تماسی تلفنی با صبا اعلام کرد «این خبر از اساس نادرست است»، امروز خبر آغاز تولید این فیلم با اطلاعاتی مشابه اعلام شد.
در این خبر آمده است که فیلم سینمایی «لب خط» به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده و تهیه کنندگی علی عبدالعلی زاده در تهران کلید خورد.
تاکنون نیما شعبان‌نژاد و هومن حاج عبداللهی مقابل دوربین رفته‌اند. دیگر بازیگران این فیلم سینمایی به زودی معرفی می‌شوند.
«لب خط» فیلمی اجتماعی با رگه‌های طنز است که لیلا بهادری مجری طرح و سرمایه‌گذاری آن را انجام می‌دهد.
این فیلم روایت جوانی به اسم رضا است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدمهایی در دنیاست که سندرم هایپرتیمزیا دارد.
همچنین مجید گرجیان مدیر فیلمبرداری و مهدی چراغی در مقام مدیر تولید در دومین ساخته سینمایی علی جبارزاده با او همکاری می کنند. طراح لوگو و گرافیک «لب خط» نیز شایان شفابخش و عکاس آن بابک برزویه است.
دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد، طراح گریم: محسن دارسنج، برنامه ریز و دستیار اول: سعید غلامی، منشی صحنه: فائزه فرزام، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، بدلکار: امیرحسین خنجری، جانشین تولید: مونا قاسمی، مدیران تدارکات: محمد عزیزی زاده، امید چراغی، موشن: محمد واحد (استدیو آپرا).
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است