منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» نمایش رادیویی تولید می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» نمایش رادیویی تولید می‌کنند

منتخبان «یک نمایش ،یک تجربه» که 9 گروه از علاقه مندان و دانشجویان تئاتر و سینما هستند، به تولید نمایش رادیویی می پردازند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ۹ گروه از علاقه مندان و دانشجویان تئاتر و سینما که در دوره اول یکساله برنامه «یک نمایش، یک تجربه» به صورت کارگاهی و تجربی _ آموزشی با ساختار و روند تولید نمایش رادیویی آشنا شده اند، به چرخه تولید در رادیو نمایش پیوستند.

مهدی طهماسبی مجری و کارشناس برنامه «یک نمایش، یک تجربه» ضمن اعلام این مطلب گفت: این افراد با توجه به سیاست‌گذاری های رادیو نمایش، وارد روند تولید نمایش رادیویی می‌شوند ؛ یعنی طرح‌های خود را به شورای ارزیابی طرح ارایه می‌کنند و چنانچه پس از ارزیابی طرح، نمره قابل قبولی دریافت کنند، می‌توانند نمایش‌های پنج قسمتی با مدت زمان ۲۰ دقیقه تولید کنند تا در بخشی که به تازگی و از ابتدای مهر با عنوان پرده اول برای این گروه ها در کنداکتور رادیو نمایش ایجاد شده است، نمایش تولید کنند.

وی تاکید کرد: در واقع گروه‌های برگزیده «یک نمایش، یک تجربه» وارد مرحله جدید و حرفه ای تر با حساسیت بالاتر می‌شوند که البته به زودی، پس از مرحله تولید و گرفتن نمره خوب و عالی از گروه ارزیابی آثار ضبط شده بر اساس سیاست‌های رادیو نمایش، به تولید نمایش خواهند پرداخت.

مجری «یک نمایش، یک تجربه» در پایان گفت: البته این چرخه ادامه خواهد داشت و منتخبان «یک نمایش، یک تجربه» به سمت تولید حرفه ای خواهند رفت و اگر دوستان نمره خوبی بیاورند، همچنان در روند تولید نمایش با عنوان پرده اول در کنار ما خواهند ماند. در حقیقت از ابتدای مهر منتخبان همچون دوستان حرفه ای رادیو نمایش ،آثار متنوعی را برای پخش از رادیو نمایش تولید می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است