فرمان کشتارِ دونده هزارتو داده شد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۴

فرمان کشتارِ دونده هزارتو داده شد!

«فرمان کشتار» چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های «دونده هزارتو» با عنوان «فرمان کشتار» نوشته جیمز دشنر و برخلاف جلدهای پیشین این مجموعه این بار با ترجمه مشترک ملیکا خوش‌نژاد و مینا موسوی پس از گذشت سه سال از انتشار سومین جلد آن از سوی انتشارات افق، منتشر شد.

اولین جلد این مجموعه با عنوان «لانه گریورها» در ۴۳۲ صفحه و با ۵۲۰۰۰ تومان و دومین جلد این مجموعه با عنوان «گذر از جهنم» در ۴۱۶ صفحه و با قیمت ۴۷۰۰۰ تومان در سال ۹۵ و سومین جلد «دونده هزارتو» نیز با نام «علاج مرگ» در ۳۸۴ صفحه و با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در سال ۹۶ منتشر شده است.

مجموعه «دونده هزارتو» داستانی نفس‌گیر و هوشمندانه است و تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه از آن تنها در آمریکا به فروش رفته است. «دونده هزارتو» از سوی مجله‌ کرکس ریویو به عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و بر اساس آن سریالی به همین نام به نمایش در آمده است.

در خلاصه چهارمین جلد «دونده هزارتو» آمده است: «پیش از شکل‌گیری سازمان شرارت و پیش از ورود توماس به داخل هزارتو، زبانه‌های خورشید به زمین برخورد کردند و بیشتر جمعیت انسان‌ها را از بین بردند.

مارک و تیرینا شاهد برخورد زبانه‌های خورشید به زمین بودند. آن‌ها جان سالم به‌دربردند، اما حالا ویروسی در جهان در حال پخش شدن است که وجود انسان‌ها را آکنده از خشمی کشنده می‌کند. با این همه مارک و تیرینا باور دارند که هنوز راهی برای نجات بازماندگان وجود دارد؛ البته اگر خودشان بتوانند زنده بمانند.»

«فرمان کشتار» به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در روزنامه‌ نیویورک‌تایمز و پرفروش‌ترین کتاب به گزارش روزنامه‌ یواس‌ای‌تودی انتخاب شده و تا کنون بیش از ۶ میلیون نسخه در جهان به فروش رفته است.

«فرمان کشتار» چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر با ترجمه مشترک ملیکا خوش‌نژاد و مینا موسوی در ۴۴۸ صفحه و با قیمت ۵۸۰۰۰ تومان در مجموعه از سوی انتشارات افق در بخش رمان‌های نوجوان منتشر شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000