تدارک رادیو جوان برای یک مسابقه جدید/ برنده «بازی باز» شوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
تهیه‌کننده «بازی باز» به صبا گفت:

تدارک رادیو جوان برای یک مسابقه جدید/ برنده «بازی باز» شوید

حامد مرادیان تهیه‌کننده برنامه «بازی باز» از ویژگی‌های این برنامه رادیویی که قرار است به زودی روی آنتن رادیو جوان برود، سخن گفت.

حامد مرادیان یکی از تهیه‌کنندگان «بازی باز» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه که قرار است به زودی روی آنتن رادیو جوان برود، عنوان کرد: در مسابقه «بازی باز» رادیو جوان برای اولین بار در تاریخ رادیو، شنوندگان به صورت همزمان و آنلاین در اپلیکیشن برنامه رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش تولید این برنامه ۷ ماه طول کشیده است، بیان کرد: در این مدت مشغول طراحی مسابقه، ساخت اپلیکیشن و رفع نواقص آن بوده‌ایم.

یکی از تهیه‌کنندگان «بازی باز» درباره جزییات این برنامه توضیح داد: مخاطب در «بازی باز» می‌تواند علاوه بر سنجیدن معلومات خود از طریق سوال‌های سه گزینه‌ای، چند بازی را انجام بدهد و امتیاز بگیرد. البته در بروزرسانی‌های بعدی بازی‌های بیشتری به نرم‌افزار اضافه خواهد شد.

مرادیان افزود: در بخش آنلاین، مجری بخش‌هایی را که بیشترین رای توسط شنوندگان گرفته باشند، باز می‌کند و همزمان همه شرکت‌کنندگان در مدت محدودی فرصت دارند به سوال‌ها پاسخ بدهند و بازی‌ها را به اتمام برسانند. برای بخش آفلاین مسابقه «بازی باز» نیز یک بازی رادیویی-پازلی طراحی شده است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

به گفته وی، این مسابقه اسپانسر دارد و روزانه جوایز ارزنده‌ای را به برندگان مسابقه اهدا می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: مخاطبان برای شرکت در مسابقه «بازی باز» کافی است که عبارت رادیو بازی را در کافه بازار و یا پلی استور جستجو کنند و بعد آیکون «بازی باز» را انتخاب و آن را نصب کنید. همچنین نسخه ios بازی نیز در درست ساخت است.

این برنامه رادیویی به زودی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و عاطفه شیوافر و با اجرای مهدی مفیدی و محمدصادق علیخانی روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است