تاثیر انتخابات هیات مدیره بر جشن خانه سینما/ تکلیف به زودی مشخص می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

تاثیر انتخابات هیات مدیره بر جشن خانه سینما/ تکلیف به زودی مشخص می‌شود

رامین حیدری فاروقی با اعلام اینکه امسال جشن خانه سینما به روال گذشته نخواهد بود، از مشخص شدن نحوه برگزاری این جشن در روزهای آینده خبر داد.

رامین حیدری فاروقی رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره جشن امسال خانه سینما گفت: امسال به دلیل شرایط خاص کرونا و همچنین محدودیت بودجه‌ای که داریم سعی داریم جشن خانه سینما را به طور محدود و با در نظر گرفتن شیوه‌های جدید اجرایی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم که اگر امکانش باشد یک بزرگداشت محدود داشته باشیم و برنامه به صورت آنلاین نمایش داده شود اگر هم امکانش نبود کاملا به صورت مجازی این کار را انجام دهیم.

حیدری فاروقی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه با انتخاب هیات مدیره جدید خانه سینما و همچنین انتخاب رییس کارها را راحت‌تر و با هماهنگی جلو خواهیم برد و روز چهارشنبه تصمیم نهایی را در این باره خواهیم گرفت.

فاروقی پیش از این اعلام کرده بود که برگزاری بیست‌ و دومین جشن خانه سینما و نحوه داوری آثار سینمایی براساس شرایط پیچیده کنونی و غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط، به نظر می‌رسد با اجرای آیین و مراتبی شبیه به سال‌های گذشته غیرممکن باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است