اجرای «کارآفرینان» را برعهده می‌گیرم/ ناگزیریم در ایام کرونا هم کار کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
آرش تاج در گفتگو با صبا:

اجرای «کارآفرینان» را برعهده می‌گیرم/ ناگزیریم در ایام کرونا هم کار کنیم

آرش تاج بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید به زودی با اجرای مجموعه مستند «کارآفرینان» به تلویزیون بازمی‌گردد.

آرش تاج بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره فعالیت‌های جدید خود عنوان کرد: در ایام قرنطینه سعی کردم کتاب‌هایی را که نخوانده بودم، مطالعه کنم و حتی فرصتی پیش آمد تا برخی کتاب‌ها را دوباره بخوانم. آخرین کتابی که مطالعه کردم «سقوط ۷۹» نام داشت.

وی افزود: آخرین حضورم در عرصه بازیگری مربوط به سریال «هم‌گناه» ساخته مصطفی کیایی است که خوشبختانه توانسته نظر مثبت بسیاری از مردم را معطوف خود کند.

بازیگر «برادرجان» با اشاره به اینکه قرار است به زودی در مجموعه‌ مستندی با عنوان «کارآفرینان» حضور داشته باشد، گفت: در این کار من به عنوان مجری با برخی از کارآفرینان گفت‌وگو خواهم کرد. فیلمبرداری این مجموعه قرار است به زودی آغاز شود و حدود دو ماه تصویربرداری آن زمان خواهد برد.

تاج درباره کار در روزهای شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: من به عنوان یک بازیگر روزگار خود را از راه بازیگری می‌گذرانم به همین دلیل باید برای اداره خانواده خود کار کنم. البته تلاش می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه مساله‌ای پیشگیری کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه قرار است در یک فیلم نیز حضور داشته باشد، بیان کرد: زمان تصویربرداری این فیلم به کارگردانی بهمن حق‌زاد که قرار است در رشت جلوی دوربین برود، هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است