حمله داعش به مجلس در سریال مسعود ده‌نمکی بازسازی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱

حمله داعش به مجلس در سریال مسعود ده‌نمکی بازسازی شد

مسعود ده‌نمکی شب گذشته 15 شهریورماه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از بازسازی حمله داعشی‌‌ها به مجلس در سریال «دادِستان» خبر داد.

به گزارش صبا، تصویربرداری سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی که محصول سیمافیلم است، همچنان ادامه دارد.

مسعود ده‌نمکی شب گذشته ۱۵ شهریورماه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار عکسی از سکانس حمله داعش به مجلس در سریال «دادِستان» نوشت: «حمله داعشی‌‌ها به مجلس و به شهادت رساندن حدود ۱۶ نفر از مردم بی‌دفاع یکی از قصه‌های فرعی سریال دادِستان است که در خود ساختمان مجلس شورای اسلامی و آن هم با همراهی کسانی که از نزدیک درگیر موضوع بودند بازسازی شد.»

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر تصویربرداری سریال «دادِستان» در ایران و بخشی از آن در خارج از کشور انجام خواهد شد.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی، محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است