«حوا، مریم، عایشه» در شبکه نمایش خانگی/ ۳ سریال هنوز ادامه دارند

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، فیلم‌های سینمایی «خوب بد جلف ارتش سری»، «اولین امضا برای رعنا» و «حوا، مریم، عایشه» در هفته جاری در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهند شد. همچنین قسمت‌های جدید سریال «دل»، «موچین» و «آقازاده» نیز پخش خواهند شد.

کمدی پیمان قاسم خانی همزمان با بازگشایی سینماهای کشور اکران خود را از سر گرفته بود و با آغاز فاز دوم بحران کرونا به اکران آنلاین پیوست. اکنون این فیلم با پشت سر گذاشتن اکران سینمایی وارد نمایش خانگی خواهد شد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش، علی اوجی، مارال فرجاد، ستاره پستیانی، بازیگران فیلم سینمایی «خوب بد جلف ارتش سری» هستند.

«اولین امضا برای رعنا» جدیدترین ساخته علی ژکان است؛ فیلمسازی که او را از دهه شصت سینمای ایران می­‌توان به یاد آورد. علیرضا جلالی تبار، محمدرضا هدایتی و شهین تسلیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«حوا، مریم، عایشه» فیلمی افغانستانی به کارگردانی صحرا کریمی و تهیه کنندگی کتایون شهابی است که در سینمای هنر و تجربه اکران شد. این فیلم زندگی سه زن افغان از قشرهای مختلف جامعه افغانستان را به تصویر می‌کشد که هر یک با چالش‌ بزرگی در زندگی مواجه هستند.

امید پویانفر

انتهای پیام/