هنوز نقشم در «۸۷ متر» تمام نشده است/ پایان بازی در «آخر خط» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
شهین تسلیمی در گفتگو با صبا:

هنوز نقشم در «۸۷ متر» تمام نشده است/ پایان بازی در «آخر خط»

شهین تسلیمی درباره نقش خود در سریال های «87 متر» و «آخر خط» و کارهای جدیدش توضیحاتی را ارایه داد.

شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره حضور در سریال «۸۷ متر» بیان کرد: حدود ۸ ماه است که در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری حضور ندارم چراکه گروه بعد از توقف این سریال و از سرگیری دوباره آن مشغول ضبط سکانس های دیگری هستند.

وی افزود: البته هنوز قسمت هایی از نقش من باقی مانده است که فکر می کنم حدود ۲ ماه طول بکشد و زمانی که نوبت به ضبط سکانس هایی که من در آن حضور دارم، برسد به من خبر می دهند.

تسلیمی با اشاره به اینکه «۸۷ متر» سریالی اجتماعی است، درباره نقش خود توضیح داد: من نقش همسر مهران رجبی را در این سریال بازی می کنم. داستان از این قرار است که خانه ای می خریم و متوجه می شویم این خانه به چند نفر غیر از ما فروخته شده است و در ادامه ماجراهایی اتفاق می افتد.

بازیگر سریال «۸۷ متر» در پاسخ به این پرسش که همکاری با کیانوش عیاری چگونه بوده است، عنوان کرد: علاوه بر فیلمنامه خوب این سریال شاید اولین و مهم ترین دلیل من برای پذیرفتن این نقش همکاری با کیانوش عیاری بود. بسیاری از بازیگران دوست دارند با ایشان کار کنند. من احساس می کنم کار با کیانوش عیاری که فردی بسیار مهربان است باعث پخته تر شدن بازیگران می شود.

وی ادامه داد: زمانی که در «۸۷ متر» بازی کردم متوجه شدم جنس کار کردن با کیانوش عیاری متفاوت تر از بقیه است. لازم می دانم این نکته را بگویم که در این سریال از افراد کم سابقه و کسانی که تا به حال جلوی دوربین نرفته اند نیز استفاده شده است. حضور جوانان تازه کار در «۸۷ متر» می تواند کلاس درسی نیز برای آنها باشد.

تسلیمی که یکی از نقش های اصلی سریال «آخر خط» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی سید مجید میرخان را ایفا می کند، مطرح کرد: من نقش مادری را در این سریال ایفا می کنم که خواهرش فوت شده است و خودش یک پسر دارد و پسر خواهری که از خواهرش مانده است. این دو پسر شیطنت هایی می کنند که داستان سریال را رقم می زند.

بازیگر سریال «آخر خط» افزود: نقش آفرینی من در این سریال تمام شده است اما ساخت آن تمام نشده و گروه سازنده قرار است برای ادامه فیلمبرداری به سوریه بروند.

تسلیمی در ادامه از بازی در ۲ سریال دیگر نیز خبر داد و گفت: به تازگی برای نقش آفرینی در یک سریال شبکه نمایش خانگی قرارداد بسته ام و همچنین در سریالی برای تلویزیون که اواخر پاییز در خرم آباد کلید می خورد، حضور دارم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که بیشتر به نقش آفرینی در چه ژانری علاقه مند است، تصریح کرد: شخصا کار کمدی با کیفیت و شیرین را بیشتر دوست دارم و ترجیح می دهم چراکه باعث خوشحالی مخاطب می شود و لبخند روی لب هایش می آورد. در جامعه امروز که مشکلات زیاد است مردم دوست دارند سریالی را تماشا کنند که لبخند روی لب هایشان بیاورد نه اینکه با دیدن سریالی بیشتر ناراحت شوند برای همین من کاری را ترجیح می دهم که باعث خوشحالی مردم شود.

سریال «۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سیمافیلم در دست تولید است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500