فیلمبرداری «کافه میران» به پایان رسید/ پیگیری مراحل فنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۶

فیلمبرداری «کافه میران» به پایان رسید/ پیگیری مراحل فنی

فیلمبرداری فیلم کوتاه «کافه میران» که برای پلان سکانس ۳۰ دقیقه‌ای طراحی شده است، به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلمبرداری فیلم کوتاه «کافه میران» که برای پلان سکانس ۳۰ دقیقه‌ای طراحی شده است، به پایان رسید و به زودی وارد مراحل فنی می‌شود.

علیرضا حمیدین علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی این فیلم پست مدرن را که در ژانر سایکو دراما تولید شده است، برعهده دارد.

«کافه میران» که قرار بود چندی پیش وارد مرحله فیلمبرداری شود، به دلیل تغییر فیلمبردار دچار تاخیر شده بود که در نهایت، پس از سه روز به پایان فیلمبرداری رسید.

«کافه میران» کاری از گروه فرهنگی و هنری «درآستانه» با همکاری «استودیو من» است و فیلمنامه آن بر اساس نظام خرده پیرنگ طراحی و نوشته شده است.

این فیلم از نظریه فیزیکی تبعیت می‌کند که بر اساس آن، زمان در بین انسان‌ها و میان اجرام یکسان نیست و هر یک از خرده پیرنگ‌ها در زمان مستقل، داستان‌های مستقلی را در یک نما روایت می‌کنند.

مدیر این پروژه این فیلم کوتاه سید محمد هادی آموزگار است.

امیر تک‌فلاح، محمد شریفی، سینتیا سرکیس وارطانیان، امیرمنصور اسفندیاری، بهار زندی، انیس صنیعی، علی سام‌صادقی، هیراد محمدی، فرزاد آیتی، مرتضی امینی‌تبار، سهند سلطانی، با معرفی صبا سرور و بازیگر خردسال آرشیدا خدابخش از باریگران «کافه میران» هستند.

سایر عوامل عبارتند از مدیر تولید: امیرمنصور اسفندیاری، یاران کارگردان: سمیرا بائی، تیما قلیچ‌خانی، لیلی رضایی و حامد ربیعی، برنامه‌ریزی: سمیرا بائی، مدیر فیلمبرداری: داود ملک‌حسینی، مدیر صدابرداری: جلیل نوایی، طراح لباس: سارا مژده، طراح صحنه: شادی بیات، طراح گریم: دانش کریمی، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی و عکاس: سیدمحمد هادی آموزگار و ستاره سهیلی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است