اکران در این زمان از خودگذشتگی است/ سینما انتظار همکاری از تلویزیون دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
محمد احمدی در گفتگو با صبا:

اکران در این زمان از خودگذشتگی است/ سینما انتظار همکاری از تلویزیون دارد

تهیه کننده فیلم «قتل عمد» می گوید از تلویزیون انتظار می رود در این شرایط بیشتر از سینما حمایت کند.

محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «قتل عمد» که از ۱۵ مرداد در سینماها اکران و همزمان نیز در پلتفرم‌های اینترنتی اکران آنلاین شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره شرایط اکران و همکاری صداوسیما برای پخش تیزرهای تبلیغاتی گفت: ما در سینما توقع بیشتری از تلویزیون و مدیران آن داریم تا برای کمک به سینما همکاری بیشتری داشته باشند. در حال حاضر زیرنویس فیلم ما در برخی شبکه‌های تلویزیون پخش می شود اما امیدواریم به زودی بتوانیم با مساعدت مدیران صداوسیما پخش تیزر فیلم را نیز شروع کنیم.

وی ادامه داد: خیلی از مردم همچنان فکر می کنند که سینماها تعطیل است و اصلا امکان رفتن به سینما وجود ندارد. از طرفی برخی هم دوست ندارند که مردم متوجه شوند که سینما در حال حاضر امنیت بیشتری نسبت به سوپرمارکت محله‌ها دارد. تا جایی که من می دانم پروتکل‌ها در سینما خیلی دقیق‌تر از جاهای دیگر رعایت می شود.

این تهیه کننده سینما با بیان اینکه اکران فیلم در شرایط فعلی به نوعی از خودگذشتگی است، اظهار کرد: واقعا در این زمان از سال اکران فیلم خودش چالش‌هایی دارد حالا شما در نظر بگیرید که معضلات کرونا هم به آن اضافه شده است، اما من و عوامل فیلم «قتل عمد» واقعا نیت داشتیم که چراغ سینماها خاموش نماند و فیلم ما باعث شود تا همین اندک امید هم در سینماها روشن بماند.

احمدی در پایان تاکید کرد: فیلم ما به طور همزمان در سینما و پلتفرم‌های اینترنتی اکران شده است و امیدواریم مردم هم با درک شرایط فعلی در سینما از همه فیلم‌ها حمایت و آنها را به طور قانونی تماشا کنند.

امید پویانفر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است