ثبت‌نام ۵۳ کشور جهان برای شرکت در جشنواره پویانمایی تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۳
معاون تولید کانون پرورش فکری خبر داد:

ثبت‌نام ۵۳ کشور جهان برای شرکت در جشنواره پویانمایی تهران

محمدرضا کریمی صارمی از ثبت‌نام بیش از 53 کشور جهان با 301 فیلم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تاکنون بیش از ۵۳ کشور جهان با ۳۰۱ فیلم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام اولیه در سایت جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir تا ۱۰ ابان ۹۹ ادامه دارد و فیلمسازان ایرانی و خارجی می‌توانند با ارایه آثارشان در این رویداد هنری شرکت کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره تنها فیلم‌هایی با فرمت‌های Quick time (.mov file), MPEG4 (H264) , Blu-ray, DVD(pal) را پذیرا است.

معاون تولید کانون پرورش فکری بیان کرد: بخش مسابقه‌ این جشنواره پذیرای نسخه‌های(H264 or proes Resulation1020*1920) , Quick time (mov file)) با شرایطی همچون گزینش حداکثر سه قسمت از مجموعه‌ها و سریال‌ها و همچنین آثار تبلیغی شامل فیلم‌های آموزشی، صنعتی و تبلیغاتی است.

کریمی‌صارمی در پایان خاطرنشان کرد: هیات داوران در بخش مسابقه بین‌الملل آثار خارجی ساخته شده پس از ژانویه ۲۰۱۷ را مورد داوری قرار خواهند داد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۰ تا ۱۴ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است