شنونده «دیدار در رادیو» باشید/ مستندی روایی از زندگی پیشکسوتان رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
تهیه‌کننده رادیو فرهنگ به صبا گفت:

شنونده «دیدار در رادیو» باشید/ مستندی روایی از زندگی پیشکسوتان رادیو

مریم قاسمی تهیه‌کننده برنامه «دیدار در رادیو» درباره این برنامه و ویژگی‌های آن توضیحاتی را ارایه داد.

مریم قاسمی تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه تولیدی «دیدار در رادیو» که ۲ سال است از رادیو فرهنگ روی آنتن می رود، توضیح داد: اولین بار است که در رادیو یک مستند روایی از زندگی بزرگان و پیشکسوتان صاحب سبک رادیو تهیه و تولید شده است. به هر حال این بزرگان گنجینه‌ها و سرمایه‌های انسانی رادیو هستند که سال‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: ما تاکنون با حدود ۴۰ نفر از بزرگان و پیشکسوتان رادیو به گفتگو پرداخته‌ایم که از آن جمله می‌توان به فرهنگ جولایی، بهروز رضوی، غلامعلی امین نوری، عذرا وکیلی، سرور پاک‌نشان، مریم جلالی، فاطمه آل عباس، امیر پارسی، صادق عبداللهی، جواد مانی، مجتبی و محمد تیموری و محمدصادق رحمانیان اشاره کرد.

تهیه‌کننده «دیدار در رادیو» درباره بخش‌های مختلف برنامه اظهار کرد: در این برنامه با پیشکسوتان رادیو درباره خاطرات و فعالیت هنری‌شان در این رسانه صحبت می‌کنیم و در کنار آن به تاریخ شفاهی رادیو نیز می‌پردازیم.

قاسمی در پایان گفت: همچنین سعی می‌کنیم از تجربه‌های آن‌ها در طول مدت فعالیتشان در رادیو به نفع جوانان استفاده و درباره تغییر رادیو از دیروز تا امروز صحبت کنیم و از اندوخته آن‌ها بهره ببریم.

برنامه «دیدار در رادیو» جمعه‌ها ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه و به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج ای ام ردیف۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است