مجوز برگزاری سه جشنواره فیلم کوتاه صادر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۹

مجوز برگزاری سه جشنواره فیلم کوتاه صادر شد

دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه «صنعت بیمه»، «سابات» و «سلفی 20» را صادرکرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «صنعت بیمه»، از تاریخ  ۳تا ۶ آذرماه سال ۱۳۹۹ در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن درباره نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «سابات» از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۹ در شهر یزد و به دبیری مجید جوادیان زاده با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «سلفی۲۰» از تاریخ ۱مهر تا ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ در فضای مجازی و به دبیری مریم دوستی با رعایت آیین نامه هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن درباره نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است