علیرضا اوسیوند «گو گری» را کارگردانی کرد/ برادری بین قوم بختیاری و قشقایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۵
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

علیرضا اوسیوند «گو گری» را کارگردانی کرد/ برادری بین قوم بختیاری و قشقایی

علیرضا اوسیوند از پایان فیلمبرداری دومین فیلم تلویزیونی خود با نام «گو گری» خبر داد.

علیرضا اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود اظهار کرد: «گو گری» عنوان فیلمی تلویزیونی است که چند روز پیش ساخت آن را به پایان رساندم. این فیلم دومین تجربه من در مقام کارگردان بود، البته در بخش‌هایی از فیلم به عنوان بازیگر نیز در این کار حضور داشتم.

به گفته این بازیگر، «گو گری» که در فرهنگ بختیاری به معنای برادری و به مساله برادری بین قوم بختیاری و قشقایی می پردازد.

وی افزود: تهیه این فیلم را مرتضی رحیمی و نگارش فیلمنامه را مهدی سجادپور برعهده داشته اند همچنین رحیمی نیز به عنوان بازیگر در این فیلم تلویزیونی بازی دارد. قربان نجفی دیگر بازیگری است که در این فیلم تلویزیونی بازی داشته است. این فیلم در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری شده است.

کارگردان «گو گری» با اعلام اینکه برای تصویربرداری این فیلم تلویزیونی ۱۴ روز زمان صرف شد، توضیح داد: این کار محصول سیمای چهارمحال و بختیاری است و در صورت دریافت امتیاز لازم از یکی از شبکه‌های اصلی سیما نیز روی آنتن خواهد رفت. همچنین از شبکه استانی نیز پخش خواهد شد.

اوسیوند در پایان درباره پیشنهادهای بازیگری نیز گفت: متاسفانه پیشنهادهایی که برای بازی در فیلم و سریال‌ها ارایه می شود به اندازه‌ای بی‌کیفیت است که ترجیح می‌دهم بیکار بمانم اما در آن تولیدات حضور نداشته باشم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است