«پدرخوانده ۳» با تدوین جدید به سینماها می‌آید/ آغاز و پایان تغییر کرد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۸
آخر امسال؛

«پدرخوانده ۳» با تدوین جدید به سینماها می‌آید/ آغاز و پایان تغییر کرد!

نسخه مرمت شده ای از فیلم «پدرخوانده 3» با تدوین جدید اواخر ماه دسامبر سال جاری به سینماها می آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آبزرور، کمپانی پارامونت روز پنجشنبه ۳ سپتامبر اعلام کرد یک نسخه مرمت شده با تدوین جدید از آخرین قسمت از مجموعه فیلم های «پدرخوانده» با عنوان تازه «پدرخوانده ماریو پوزو، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» دسامبر امسال در ۳۰مین سالگرد نمایش فیلم راهی سینماها می شود.

بنا به اعلام پارامونت، قرار است پس از اکران، این فیلم در ویدیوی خانگی نیز عرضه می شود.

گفته می شود در این نسخه بخش های شخصیت های اصلی فیلم از جمله آل پاچینو، دایان کیتون، تالی شایر، اندی گارسیا، ایلای والاک، جو مانتگنا، بریجیت فوندا، جرج همیلتون و سوفیا کوپولا جوان دست نخورده باقی مانده است.

آندریا کالاس معاون ارشد بخش آرشیو استودیو پارامونت درباره این نسخه گفت: فرانسیس فورد کوپولا از هر جنبه بر کار مرمت فیلم سرپرستی کرده است، او به گونه ای روی تدوین جدید فیلم کار کرده که استانداردهای شخصی و دیدگاهش در آن برآورده شده است.

کوپولا کارگردان فیلم درباره این نسخه گفت: یک آغاز و پایان جدید در فیلم ایجاد کرده ام، برخی از صحنه ها، تصاویر و موسیقی درون فیلم را نیز مرتب کرده ام، با این تغییرات نتیجه گیری مناسب تری برای «پدرخوانده» و «پدرخوانده ۲» ایجاد شده است از جیم جیانوپولوس و پارامونت به خاطر اجازه شان برای ایجاد این تغییرات تشکر می کنم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است