ارتقای کیفیت بصری بزرگراه‌های تهران/ نقاش ها و گرافیست ها دست به کار می شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵

ارتقای کیفیت بصری بزرگراه‌های تهران/ نقاش ها و گرافیست ها دست به کار می شوند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع رنگ در زیبایی شهر اعلام کرد که تا پایان امسال سه بزرگراه تهران به لحاظ بصری و گرافیکی ساماندهی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع رنگ در زیبایی شهر اعلام کرد که تا پایان امسال سه بزرگراه امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی و نواب به لحاظ بصری و گرافیکی ساماندهی می‌شود. برزین ضرغامی با بیان اینکه بدنه جدار‌های بتونی بزرگراه و ساختمان‌های مشرف که برای بهره‌برداری به دلیل زیبایی بصری قابلیت دارد، شناسایی شده و قرار است با کمک نقاش‌ها و گرافیست‌ها رنگ‌آمیزی شود، خاطرنشان کرد: این اقدام ویژه در خصوص بزرگراه‌های صیاد شیرازی و نواب هم در دستور کار است و به طور قطع تا پایان سال این ۲ بزرگراه نیز از لحاظ بصری ساماندهی می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: طی دوره‌ای، پایه‌های پل‌های سواره‌رو تهران رنگ‌آمیزی شد اما امروز و با گذشت زمان رنگ و لعاب خاصی ندارد و برای ساماندهی بصری این موارد نیز فراخوانی صادر شده است تا هنرمندان ایده‌های خود را ارائه و بهترین طرح‌ها را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقه ما به رنگ‌ها از درونمان نشات می‌گیرد و تاثیر آن به حدی است که در برخی از موارد از آن برای ایجاد روحیه مثبت و معناداری استفاده می‌شود، بیان کرد: در خصوص زیبایی و ساماندهی بصری زیرگذرها که مورد تاکید شهردار تهران بوده هم فراخوانی صادر شده است تا هنرمندان ایده‌های خود را ارائه کنند و در این باره نیز اقدام لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان از برگزاری جلسات شورای هنری مشترک با مسئولان بنیاد شهید برای مزین کردن پایتخت به تصاویر و تابلوهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: بسیاری از مردم و نهادهای و ارگان‌ها مختلف در این باره انتظار دارند و تشخیص ما این بود که سیاست‌ها را به بنیاد شهید بسپاریم و اجرای آن با ما باشد. همچنین یک سری کارها در خصوص شهدا همچون نصب تابلوهای این عزیزان را انجام دادیم که با گذشت زمان و به دلیل تابش آفتاب دچار آسیب شده و ساماندهی و نوسازی این تابلوها در دست کار است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است