پشت‌کار اصلی‌ترین فاکتور برای مجری شدن است/ به هر قیمتی بازیگر نمی‌شوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۴
مریم ماهور در گفتگو با صبا:

پشت‌کار اصلی‌ترین فاکتور برای مجری شدن است/ به هر قیمتی بازیگر نمی‌شوم

یک مجری تلویزیون از علاقه‌اش به دنیای بازیگری و فعالیت این روزهای در حوزه اجرا صحبت کرد.

مریم ماهور مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌‌های اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر مدتی است مشغول به اجرای برنامه‌های «ترانه باران» (شبکه شما)، مسابقه «نما به نما» (شبکه آی فیلم)، «روز خوش» (شبکه جام جم) و «هفت رنگ» (شبکه آموزش) هستم و در کنار آن نیز به دلیل تاثیر شیوع بیماری کرونا در فعالیت‌های هنری و سایر صنوف، به مطالعه، ورزش و یادگیری در منزل می‌پردازم.

او ادامه داد: فضای اجرا برای هر فرد مستعدی می تواند باز شود، اما به شرط آنکه توانایی‌ها و دانش لازم را داشته باشد و صد البته که در کنار آن‌ها نیز می‌بایست تلاش مستمر و امید نیز داشت. از نگاه من اصلی ترین فاکتور برای مجری شدن پشت‌کار است، اگر فردی به کار اجرا علاقه داشته باشد و برای آن از خواب و استراحت و تفریح خود بزند و به هدف اصلی خود یعنی اجرا بپردازد، بدون شک موفقیت سریعی برای او رخ خواهد داد.

مجری برنامه «حالا خورشید» با بیان اینکه پیشنهادهایی برای بازیگری نیز داشته است، گفت: بسیاری از تهیه کننده‌ها و کارگردان‌های سینما و تلویزیون لطف داشتند و پیشنهادهای جذابی در حوزه بازیگری به من دادند که تا امروز به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن‌ها را قبول کنم. باوجود آنکه اولویت اول در زندگی هنری من اجرا خواهد بود، اما اگر پیشنهاد جذابی شود که وقت کافی برای آن داشته باشم، بازیگری را نیز تجربه خواهم کرد چراکه معتقدم هیچ چیز غیرممکن نیست.

او افزود: بازیگری یک چالش جدید و جذاب برای من محسوب می‌شود اما به صورت حرفه‌ای علاقمند به اجرا هستم که خوشبختانه بخت و اقبال با من یار بوده و توانستم به آنچه دوست داشتم برسم. خداوند را شاکرم که هرچه در این راه بدست آورده‌ام از تلاش و پشت‌کاری بوده است که همواره سرلوحه قرار داده‌ام، علاوه بر این‌ها انسان‌های درست و بزرگی نیز در این مسیر مرا یاری کردند.

مجری برنامه «ترانه باران» با تاکید براینکه حاشیه‌ هنرمندان امروزه افزایش بسیاری داشته است، خاطرنشان کرد: اگر روزی در مسیر بازیگری نیز قدم بگذارم، می‌بایست توانایی و دانش کافی برای آن را نیز داشته باشم. همانطور که در مسیر اجرا سعی کرده‌ام بر خلاف بسیاری از هنرمندان از حاشیه دورباشم، این اتفاق را در بازیگری نیز رقم خواهد زد و به هر قیمتی بازیگر نخواهم شد.

او در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین اهدافم این است که روزی به جایگاهی برسم که بتوانم افراد مستعد و جوان را در کنار یکدیگر جمع کنم و بتوانم چهره‌های جدیدی که دانش، اطلاعات، ایده و استعداد کافی در هر عرصه‌ای را دارند به هدف خود برسانم. در این مسیر معتقدم اگر انسان به خودش انرژی بدهد، حالش خوب باشد و برای هیچ فردی از همکاران خودش بد نخواهد، قطعا اتفاقات درست و خوبی برایش رخ خواهد داد. من تا به امروز این قوانین را رعایت کرده‌ام و امیدوارم در آینده نیز بتوانم این روند را ادامه‌ دهم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است