داستان نوجوانِ حاضر در کربلا در «جوانه‌ها» شنیدنی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۵

داستان نوجوانِ حاضر در کربلا در «جوانه‌ها» شنیدنی شد

برنامه «جوانه‌ها» رادیو فرهنگ که نوجوانان اجرای آن را برعهده دارند جمعه 7 شهریور داستان عبدالله بن حسن را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه «جوانه‌ها» مجله‌ای رادیویی است که نوجوانان اجرای آن را برعهده دارند و جمعه این هفته ۷ شهریورماه داستان نوجوان کربلا یعنی عبدالله بن حسن را روایت می‌کند.

همچنین در «جوانه‌ها» این هفته کیان تقی پور سری به یزد زده و به معرفی مسجد جامع این شهر می پردازد. همچنین نیکا نعمتی نیز در بخش آشنایی با کتاب «آدم برفی و گل سرخ» نوشته محمدهادی محمدی را معرفی می‌کند.

در بخش هنرهای دستی نیز الینا کیان به معرفی هنر جواهر سازی می‌پردازد و در بخش موسیقی و آواز که دانیال دلداری آن را کارشناسی می‌کند با بیانی ساده و گام به گام شنوندگان را با الفبای موسیقی و آواز  آشنا و این هفته گوشه مثنوی مخالف را معرفی می‌کند.

در بخش معرفی مشاهیر زهرا کریمی زندگی و آثار هوشنگ مرادی کرمانی اشاره کرده و شنوندگان را با این نویسنده معاصر آشنا می‌کند.

یکی از بخش‌های برنامه «جوانه‌ها» بخش شکوفه باران است که در این بخش زهرا سوری درباره راه‌های ساختن یک شخصیت قوی مطالبی را بیان می‌کند.

برنامه «جوانه‌ها» را به تهیه‌کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی و اجرای ایلیا فیضی و سیده گل آیین علویون روز جمعه ساعت۱۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است