دوست دارم باز هم با حاتمی‌کیا کار کنم/ نقش‌ها تکراری شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
اکبر رحمتی در گفتگو با صبا:

دوست دارم باز هم با حاتمی‌کیا کار کنم/ نقش‌ها تکراری شده‌اند

اکبر رحمتی بازیگر می گوید تجربه بازی در «خروج» برایش بسیار خوشایند بوده و امیدوارست باز هم بتواند با حاتمی‌کیا کار کند.

اکبر رحمتی بازیگر پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای خود چنین اطلاع رسانی کرد: این روزها بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانم چون اولاً در ایام کرونا بهتر است کمتر از خانه خارج شویم دوم این‌که فیلمنامه‌های پیشنهادی به اندازه‌‌ای ضعیف هستند که انگیزه برای بازی پیش نمی‌آید.

وی افزود: بخشی از بی‌کیفیتی کارها به تکرار نقش‌ها برمی‌گردد و من برخی از نقش‌ها را بارها ایفا کرده‌ام و نمی‌دانم چرا باز همان نقش‌ها تکرار می‌شود. این امر نیز مختص به تلویزیون نمی‌شود، بلکه کارهای سینمایی نیز چنین مشکلی دارند.

این بازیگر گفت: به تازگی مصاحبه‌ای با برنامه «چهل تیکه» داشته ام که قرار است به زودی پخش شود.

بازیگر فیلم «شیفت شب» درباره آخرین کارش بیان کرد: «خروج» آخرین فیلم من در سینما بود، البته در این کار صحنه‌های دیگری نیز از بازی من وجود داشت که به صلاحدید کارگردان در اکران، کوتاه شده بود.

رحمتی درباره تجربه همکاری با حاتمی‌کیا نیز گفت: کار با فیلمسازنی نظیر ابراهیم حاتمی کیا بسیار زیباست برای همین امیدوارم باز هم این تجربه برایم تکرار شد. درباره این فیلم نکته‌ای را باید بیان کنم، آنهم سختی‌های کار بود، اما وقتی می‌دانستیم کیفیت کار مطلوب خواهد بود همه آن دشواری ها را به جان خریدیم.

وی در انتهای این گفتگو تاکید کرد: در شرایط فعلی که کرونا بسیاری از کارها را تعطیل کرده ممکن است بسیاری از بازیگران با مشکل مواجه شوند برای همین امیدوارم فکری اندیشیده شود تا هنرمندان در چنین شرایطی کمتر با این سختی رو به رو باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است