فصل سوم «از سرنوشت» احتمالا پس از صفر پخش می‌شود/ ارایه طرح فصل‌های جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
اکبر تحویلیان به صبا خبر داد:

فصل سوم «از سرنوشت» احتمالا پس از صفر پخش می‌شود/ ارایه طرح فصل‌های جدید

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از تحویل طرح فصول جدید این سریال به شبکه دو و احتمال پخش فصل سوم بعد از ماه صفر خبر داد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت فصل سوم این پروژه توضیح داد: مراحل فنی فصل سوم «از سرنوشت» رو به پایان و تقریبا آماده پخش است.

وی با اشاره به اینکه تدوین و صداگذاری فصل سوم این مجموعه به پایان رسیده است، بیان کرد: ساخت موسیقی چند قسمت پایانی باقی مانده است که احتمالا این هفته به پایان می‌رسد و کا را تحویل شبکه دو می‌دهیم.

تهیه‌کننده «از سرنوشت» درباره زمان پخش فصل سوم این مجموعه گفت: طبق آنچه که شبکه به ما گفته است احتمالا بعد از پایان ماه محرم و صفر روی آنتن می‌رویم.

تحویلیان درباره ساخت فصول بعدی این مجموعه نیز اظهار کرد: طرح فصل چهارم و پنجم این مجموعه توسط نویسندگان فصل‌های گذشته آماده شده است و به زودی تحویل شبکه دو سیما می‌شود.

به گفته وی، در فصول جدید علاوه بر بازیگران اصلی سه فصل گذشته بازیگران جدید نیز به این پروژه خواهند پیوست.

این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم که اواخر امسال فصل چهارم را کلید بزنیم.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو رفتند.

داستان این سریال که برای شبکه دوسیما تولید شده است از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است