همراهی فرهاد قائمیان برای انتشار کتاب‌های «نقره‌فام» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸

همراهی فرهاد قائمیان برای انتشار کتاب‌های «نقره‌فام»

کتاب‌های «نقره‌فام» نام مجموعه کتاب‌هایی است که زیر نظر فرهاد قائمیان توسط انتشارات عنوان منتشر می‌شود.

به گزارش صبا، کتاب‌های «نقره‌فام» حاصل کوشش ادبی فرهاد قائمیان و شورای تولید زیرنظر اوست که در نشر عنوان به چاپ می‌رسد. این کتاب‌ها با هدف حمایت از نشر کتاب‌های سودمند هنری و ادبی و معرفی مولفان و مترجمان جوان حوزه ادبیات داستانی، هنرهای نمایشی و سینما منتشر می‌شود.

فرهاد قائمیان درباره این همکاری می‌گوید: چاپ کتاب به‌ ویژه در حوزه سینما، تئاتر و ادبیات داستانی جزو دغدغه‌های همیشگی‌ من بوده، هر نوع سرمایه‌گذاری در عرصه نشر و کتاب جزو باقیات صالحات است و مطمئنم این نیکوکاری برای همه اهالی فرهنگ و هنر و آیندگان ثمربخش و مفید است.

تاکنون در این مجموعه پنج کتاب چاپ شده است: «داستان‌های کوتاه کوتاه» اثر الکساندر سالژنیتسین ترجمه مریم سامعی، «تئاتر خودمانی» تالیف آرمان طیران، «آن تاریکی درخشان» نوشته لیف سارن ترجمه صنم نادری، نمایشنامه «هفت دقیقه» نوشته استفانو ماسینی ترجمه نیایش بهمنیه، «جدال روایت‌ها» تالیف آرش معیریان.

انتشارات عنوان در ماه‌های آتی سه کتاب دیگر از کتاب‌های «نقره‌فام» را به بازار کتاب ایران معرفی می‌کند که عبارتند از «فرهنگ سینمای فارسی» در دو جلد تالیف وحید علیرضایی و «تاوان و چند قصه» از تولستوی با ترجمه فرزانه شفیعی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است