فیلمبرداری «زاغچی» به پایان رسید/ تلاش نوجوانان دروازه غار برای بقا | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷

فیلمبرداری «زاغچی» به پایان رسید/ تلاش نوجوانان دروازه غار برای بقا

فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «زاغچی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سروش حسین جانی در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید.

به گزارش صبا، فیلمبرداری فیلم نیمه بلند «زاغچی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سروش حسین‌جانی که مدتی پیش و در تهران کلید خورده بود، به تازگی در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید.

این درام اجتماعی و با موضوعی خاص که روند چگونگی شرایط نوجوانان را برای ادامه بقا و درگیری‌هایی برای زنده ماندن به تصویر می‌کشد، به یکی از مهم‌ترین معضلات مناطق جنوب تهران می‌پردازد‌.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نوجوانی ۱۶ ساله برای حفظ موقعیت خانوادگی خود و فرار از فقر برای هدفی خاص جان خود را به خطر می‌اندازد، در صورتی که وارد یک بازی خطرناک شده و راهی جز نابودی ندارد… .»

در این فیلم بازیگرانی چون حمید مهین دوست، مسعود بهارلو، کامبیز بنان، لیلا بوشهری، مهیار راحت طلب، قیس سپهری، زهرا نامور، علی ابدالی، حافظ اسمی خانی، فردین قلی‌زاده و با معرفی وحید نیکراد به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل «زاغچی» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: سروش حسین جانی، نویسنده: شیما محمد بیگی، مدیر تولید: سعید هاشمی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، منشی صحنه: آذر تجلی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه و لباس: رها داد خواه، مدیر تدارکارت: محسن گوهر شناس، دستیار و برنامه‌ریز: حمید باب الحوائجی، عکاس و فیلمبردارپشت صحنه: علی شجاعی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است